اخبار داغ

امام جمعه بوشهر:

برنامه اقتصادی دولت موجب بحران شد/ دولت باید برنامه اقتصادی خود را تغییر دهد

برنامه اقتصادی دولت موجب بحران شد/ دولت باید برنامه اقتصادی خود را تغییر دهد
امام جمهعه بوشهر گفت: با توجه به اینکه برنامه های اقتصادی که توسط دولت اجرا شده است نتیجه توقف و بحران اقتصادی داشته است بنابراین دولت مستقر در جمهوری اسلامی ایران باید در مدیریت اقتصادی فعلی تجدی نظر کند که تنها راه برون رفت از شرایط اقتصادی فقط اقتصاد مقاومتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر در گفت و گو با سپاس با اشاره به شرایط اقتصادی در کشور، گفت: حفظ منافع ملی با استفاده از سیاست های خارجی مهمترین اصل در نظام است و احترام به حقوق مردم بخصوص جوانان استان باید الویت اصلی مسئولین دولتی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس , . ,

امام جمعه بوشهر اظهار کرد: توجه به اقتصاد و معیشت مردم بخصوص اشتغال جوانان باید الویت همه مسئولین باشد و از همه ظرفیت های استان بوشهر مانند نفت و گاز، نیروگاه و دیگر منابع غنی استفاده شود و جوانان نخبه بوشهری در همه حوزه حضور داشته باشند.

,

صفایی بوشهری افزود: مسئولین باید برای حل مشکلات مردم تدبیری جدی داشته باشند؛ چرا مردم استان بوشهر که ولایتمداری خود را نسبت به ولی امر مسلمین جهان ثابت کرده اند باید عذاب و رنج کمبود ها را تجربه کنند؟

, صفایی بوشهری افزود: مسئولین باید برای حل مشکلات مردم تدبیری جدی داشته باشند؛ چرا مردم استان بوشهر که ولایتمداری خود را نسبت به ولی امر مسلمین جهان ثابت کرده اند باید عذاب و رنج کمبود ها را تجربه کنند؟,

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به اینکه برنامه های اقتصادی که توسط دولت اجرا شده است نتیجه توقف و بحران اقتصادی داشته است بنابراین دولت مستقر در جمهوری اسلامی ایران باید در مدیریت اقتصادی فعلی تجدی نظر کند که تنها راه برون رفت از شرایط اقتصادی فقط اقتصاد مقاومتی است.

, رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به اینکه برنامه های اقتصادی که توسط دولت اجرا شده است نتیجه توقف و بحران اقتصادی داشته است بنابراین دولت مستقر در جمهوری اسلامی ایران باید در مدیریت اقتصادی فعلی تجدی نظر کند که تنها راه برون رفت از شرایط اقتصادی فقط اقتصاد مقاومتی است. ,

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه قوه قضائیه باید نظارت جدی به اقتصاد داشته باشد، خاطرنشان کرد: انتظار می رود که دستگاه قضائیه نظارت کامل بر اقتصاد داشته باشد و با تمامی مفسدان اقتصادی برخورد و هیچ گونه مسامحه ای نداشته باشد و مجلس نیز در عرصه بحران های اقتصادی قوانین خوبی اجرا کند.

, امام جمعه بوشهر با بیان اینکه قوه قضائیه باید نظارت جدی به اقتصاد داشته باشد، خاطرنشان کرد: انتظار می رود که دستگاه قضائیه نظارت کامل بر اقتصاد داشته باشد و با تمامی مفسدان اقتصادی برخورد و هیچ گونه مسامحه ای نداشته باشد و مجلس نیز در عرصه بحران های اقتصادی قوانین خوبی اجرا کند.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/ ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه