اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان البرز:

یک انبار دپو دارو خارجی و داخلی قاچاق در کلاک کشف شد/ دستگیری 1 نفر و توقیف 7 خودرو کامیونت

یک انبار دپو دارو خارجی و داخلی قاچاق در کلاک کشف شد/ دستگیری 1 نفر و توقیف 7 خودرو کامیونت
فرمانده انتظامی البرز گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز یک انبار دپوی دارو در منطقه "کلاک" را کشف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، سردار عباسعلی محمدیان روز یک شنبه با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبات قرارگاه استانی مبارزه با قاچاق کالا و همچنین در اجرای طرح سراسری مقابله با عرضه خارج از شبکه کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز از انبار دپوی دارو در منطقه "کلاک" مطلع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی افزود: بلافاصله اکیپی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و عوامل اداره تعزیرات حکومتی استان البرز در محل انبار حضور یافته و در بازدید از آن جا مقادیر قابل توجهی داروی ایرانی و خارجی که به صورت غیرمجاز و بدون رعایت ضوابط قانونی نگهداری و توزیع می شد، مشاهده شد.
,
 
,
سردار محمدیان اظهار داشت: در بررسی های تکمیلی ماموران، محرز شد که تعداد 5 میلیون و 462 هزار عدد انواع داروی ایرانی، تعداد یک میلیون و 29 هزار عدد انواع داروی خارجی و تعداد 98 هزارو 305 عدد انواع داروی تاریخ گذشته به ارزش 50 میلیارد و 783 میلیون و 815 هزار ریال کشف شد.
,
 
,
فرمانده انتظامی البرز در خاتمه با بیان این که در این رابطه یک نفر دستگیر شد تصریح کرد: 7 دستگاه خودرو کامیونت حمل داروی قاچاق توقیف و انبار مذکور تیز پلمپ شد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه