اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان سمنان اعلام کرد؛

افزایش 97 درصدی تصادفات برون‌شهری در 4 ماه گذشته

افزایش 97 درصدی تصادفات برون‌شهری در 4 ماه گذشته
فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش 97 درصدی تصادفات برون‌شهری از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد و گفت: طی این مدت 97 نفر جان خود را در تصادفات استان از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و مطبوعات با اشاره به افزایش 101 درصدی تصادفات طی 4 ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: تعداد قربانیان تصادفات جاده‌ای استان در این مدت با کاهش 3 درصدی همراه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

فرمانده انتظامی استان سمنان از جان باختن 97 نفر در تصادفات درون و برون‌شهری استان طی این مدت خبر داد و افزود:  باوجود کاهش 44 درصدی تصادفات درون شهری در استان، تصادفات برون‌شهری در این مدت 97 درصد افزایش یافته است.

,

وی با بیان اینکه عامل 60 درصد تلفات جاده‌ای، خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان گزارش شده است تصریح کرد: یکنواخت و کویری بودن جاده‌های استان سمنان سبب شده است تا واژگونی خودروها در این استان از فراوانی بالایی برخوردار باشد.

,

قاسمی در ادامه به کاهش آمار سرقت در استان سمنان اشاره کرد و گفت: سرقت از منازل 12 درصد و سرقت خودرو 20 درصد در 4 ماه نخست امسال کاهش یافته است.

,

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک هزار و 88 سارق در این مدت خبر داد و افزود: میزان شرارت در استان نیز از ابتدای سال‌جاری  تاکنون با کاهش 68 درصدی روبرو بوده است.

,

وی در بخش پایانی این نشست با اشاره به افزایش 112 درصدی کشف مواد مخدر در 4 ماهه اخیر خاطرنشان کرد: طی این مدت 4 تن و 960 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و 34 باند توزیع مواد مخدر متلاشی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه