اخبار داغ

در اولین جلسه برنامه ریزی دهه ولایت مطرح شد؛

راه مقابله با دشمن مقاوم سازی اقتصاد است/ هدف دشمن براندازی نظام در چهلمین سالگرد آن است

راه مقابله با دشمن مقاوم سازی اقتصاد است/ هدف دشمن براندازی نظام در چهلمین سالگرد آن است
امام جمعه کلاله گفت: امروز راه مقابله با دشمن، مقاوم سازی اقتصاد کشور در مقابل دشمن،اتکا به درون و اقتصاد مقاومتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در اولین جلسه برنامه ریزی دهه ولایت و چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن جنگ اقتصادی را با جمهوری اسلامی  شروع کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله, خبر,

وی ادامه داد: همانگونه که رهبری بیان کردند؛ نا امن کردن کشور در دستور کار امریکا است.

,

امام‌جمعه کلاله بیان کرد: امروز راه مقابله با دشمن، مقاوم سازی اقتصاد کشور در مقابل دشمن،اتکا به درون و  اقتصاد مقاومتی است.

,

مشیری تاکید کرد: مدیران با مردم "مدارا" کنند و گزارش کار خود را به مردم ارائه دهند؛ چرا که این عملکرد نظام است.

,

محمد حمیدی فرماندار کلاله نیز در این جلسه گفت: دشمن در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هدف اساسی خود را بر مدار براندازی انقلاب اسلامی قرار داده و با تمام قوا و استفاده از ترفند های گوناگون قصد دارد تا مردم ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را با یاس و ناامیدی مشاهده کنند و در این راستا اتاق فکر راه اندازی کرده اند.
نماینده عالی دولت با تاکید بر خنثی سازی اهداف استکبار در راستای انقلاب و نظام ‌افزود: دشمن مرتبا با جوسازی و سیاه نمایی، ناکارامدی و تحریم اقتصادی، قصد دارد از راه های مختلف خصوصا "شبکه های مجازی" افکار مردم را نسبت به دستاوردها منحرف و مردم را به مسئولین بدبین کند.

,
,

وی تاکید کرد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و  آنچه حاصل چهل سال مبارزه و تلاش برای خدمت مردم است؛ با بیان زیبا به مردم اعلام شود.
حمیدی تصریح کرد: برنامه های مناسب و هنرمندانه را برای ایجاد "نشاط اجتماعی" در اعیاد دینی و جشن های چهل سالگی انقلاب اسلامی در دستور کار قرار دهیم.
این مقام مسئول در ادامه از تمامی مدیران خواستار شد تا 
اقدامات خود را در قالب گزارش کار به مردم ارائه دهند و در راستای پیشرفت و رسیدگی بهتر به امور از بازنشستگان با تجربه به عنوان‌ مشاور استفاده کنند.
فرماندار کلاله در پایان تاکید کرد: تمامی ادارات یک نماینده جهت برنامه ریزی و اجرای هر چه باشکوه تر مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به فرمانداری معرفی کنند.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه