اخبار داغ

معاون پشتیبانی و منابع انسانی حرم بانوی کرامت عنوان کرد

توزیع بیش از 7000 فیش غذای تبرکی در نقاط مختلف شهر قم

توزیع بیش از 7000 فیش غذای تبرکی در نقاط مختلف شهر قم
معاون پشتیبانی و منابع انسانی حرم بانوی کرامت با اشاره به تلاش نیروهای افتخاری و رسمی معاونت پشتیبانی و منابع انسانی در راستای تامین نیازهای بخش‌های مختلف حرم مطهر گفت: بیش از هفت هزار فیش غذای تبرکی در طول دهه کرامت در نقاط مختلف شهر قم توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز، حسین سامیان ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد آیین‌های فاطمی و مسئولان جشنواره مردمی کرامت با آیت‌الله سعیدی طی سخنانی اظهار کرد: مهمانسرای حرم کریمه اهل‌بیت(س) با استفاده از پایگاه اینترنتی حرم مطهر روزانه به قید قرعه از ۵۰ الی ۱۰۰ نفر از زائران و مجاوران میزبانی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی اضافه کرد: در درمانگاه حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز در روز میلاد بانوی کرامت و امام رضا علیه‌السلام طرح ویزیت رایگان را دنبال کردیم که به صورت ویژه مورد استقبال قرار گرفت.

,

معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان کریمه اهل‌بیت(س) از پخت روزانه بیش از سه هزار غذای تبرکی در طول دهه کرامت یاد کرد و گفت: در طول این دهه تیم مالی و پشتیبانی حرم مطهر به صورت کامل در اختیار روابط عمومی و بخش‌های فرهنگی بودند تا فعالیت‌های فرهنگی به شیوه مطلوب دنبال شود.

,

وی با اشاره به تلاش نیروهای افتخاری و رسمی معاونت پشتیبانی و منابع انسانی در راستای تامین نیازهای بخش‌های مختلف حرم مطهر عنوان کرد: بیش از هفت هزار فیش غذای تبرکی در طول دهه کرامت در نقاط مختلف شهر قم توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه