اخبار داغ

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان:

پخش صوت اذان در آسمان شهر و روستا یک دغدغه را بس است/نمازی بخوانید که فکرها انقلابی شود

پخش صوت اذان در آسمان شهر و روستا یک دغدغه را بس است/نمازی بخوانید که فکرها انقلابی شود
مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان با تأکید بر پخش صوت اذان در سطح مساجد شهر و روستا، گفت: نماز این نیست که آن را بخوانی و ریا و اختلاس کنی بلکه باید نمازی خوانده شود که فکرها انقلابی شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم در ستاد اقامه نماز شهرستان اسدآباد با اشاره به اهمیت نماز در سطح ادارات و جامعه، اظهار کرد: مسئولان باید برای نماز علمداری کنند و با یک برنامه ریزی مناسب مردم و کارکنان اداری را نسبت به اهمیت نماز توجیه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی گفت: اوج شهوت نماز را ضایعه می‌کند و این شهوت تنها شهوت جنسی منظور نیست بلکه در مسائل اقتصادی از جمله اختلاس، فرهنگی و اجتماعی و اداری نیز مدنظر است.

,

 

,

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان با بیان اینکه یا یکی دوساعت جلسه برای نماز نمی‌توان مشکلی از بی‌توجهی به آن را حل کرد، گفت: مسئولان اگر دلسوز کشور باشن باید پای کار بیایند و اگر امروز در جامعه دچار مشکلات مختلفی از اختلاس و روحی و روانی هستیم به دلیل بی توجهی به نماز است.

,

 

,

*استفاده از ظرفیت سمن ها برای تشویق مردم به نماز

, *استفاده از ظرفیت سمن ها برای تشویق مردم به نماز,

وی با بیان اینکه باید برای تشویق جامعه به نماز از ظرفیت سمن ها استفاده کرد، گفت: مشکل فرهنگی را چه کسی می‌خواهد حل کند، ما باید زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنیم.

,

 

,

حسنی حلم با اشاره به بی رونقی مساجد، گفت: مسجد باید مأمنی امن و چشم مردم باشد که متأسفانه امروز به مسجدی بی روح تبدیل شده اند و برا حل این مسائل نیاز به کارفرهنگی و برنامه‌ریزی دارد.

,

 

,

وی با بیان اینکه نماز خواندن کافی نیست بلکه باید زندگی و مسیر آن نمازی باشد، افزود: باید با خواندن نماز ادب، اخلاق، رفتار، مسئولیت پذیری، تکریم ارباب رجوع و غیره تصحیح شود.

,

 

,

*نمازی خوانده شود که فکرها انقلابی شوند

,

 

,

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: نماز این نیست که آن را بخوانی و ریا و اختلاس کنی بلکه باید نمازی خوانده شود که فکرها انقلابی شوند.

,

 

,

وی پخش اذان را در سطح مساجد روستایی و شهری یک مهم خواند و افزود: باید با پخش صوت اذان فضا معنوی شود و این کار نه هزینه می‌خواهد نه زحمت، بلکه تنها دغدغه مندی را بس است.

,

 

,

*اجلاسیه نماز در مهرماه امسال در اسدآباد

,

معاون سیاسی فرمانداری اسدآباد هم توجه به نماز را در ادارات یک اولویت مهم خواند و گفت: اقامه نماز را نباید فقط اداری ببینیم.

,

 

,

یزدان آزرمی از برگزاری اجلاسیه نماز در مهرماه امسال خبر داد و گفت: در راستای برگزاری باشکوه تر این اجلاسیه همه دستگاه‌های اداری وظیفه خطیر دارند.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه