اخبار داغ

هشدار برای مسئولین / سن فقر در استان بوشهر کاهش یافت

هشدار برای مسئولین / سن فقر در استان بوشهر کاهش یافت
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: کاهش سن فقر در استان بوشهر زنگ خطری مهم محسوب می‌شود که غفلت از آن باعث مشکلاتی از جمله افزایش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد لطفی مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار سپاس خواستار اختصاص فضایی برای ایجاد بازارچه زنان سرپرست خانوار در بوشهر شد و گفت: در شهر بوشهر 1900 خانوار مددجو وجود دارد که هزار و ۴۰۰ خانوار دارای سرپرست زن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: تلاش گسترده‌ای به منظور حمایت از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر صورت گرفته و خدمات متنوعی ارائه می‌شود.

,

لطفی بیان کرد: این موضوع هشداری برای مسئولان است و در صورتی که مسئولان از این موضوع غفلت کنند آسیب‌های اجتماعی جبران‌ناپذیری به جامعه وارد می‌شود.

,

وی از تلاش برای خودکفایی و توانمند سازی مددجویان تحت حمایت در استان خبر داد و اضافه کرد: ارائه آموزش‌های مهارتی و توانمندسازی و پرداخت تسهیلات مناسب در این زمینه از برنامه‌های مهم است.

,

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یکی از مهمترین کمک‌ها به مددجویان استان را تامین مسکن عنوان کرد و ادامه داد: از دیگر خدمات کمیته امداد می‌توان به کمک‌های تحصیلی، درمانی و بیمه‌ای اشاره کرد.

,

لطفی با بیان اینکه تلاش گسترده‌ای به منظور حمایت از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر صورت گرفته و خدمات متنوعی ارائه می‌شود، از تلاش برای خودکفایی و توانمند سازی مددجویان تحت حمایت در استان خبر داد.

,

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند خاطرنشان کرد: در شهر بوشهر هزار و ۹۰۰ خانوار مددجو وجود دارد که هزار و ۴۰۰ خانوار دارای سرپرست زن است.

,

لطفی خواستار همکاری و مشارکت شورای شهر در کمک به نیازمندان و محرومان شد و گفت: مردم نیکوکار استان، شورا و شهرداری می‌توانند نقش مهمی در کمک به نیازمند و رفع مشکلات این قشر داشته باشند.

,

این مسئول اختصاص فضایی برای ایجاد بازارچه زنان سرپرست خانوار در بوشهر شد و بیان کرد: ۸۰۰ دانش آموز مددجو در شهر بوشهر که انتظار داریم شورا و شهرداری در تامین بسته‌های تحصیلی برای این دانش‌آموزان مشارکت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه