اخبار داغ

نجات دختر غرقی ۱۷ ساله در سواحل دلوار توسط امدادگران هلال احمر

نجات دختر غرقی ۱۷ ساله در سواحل دلوار توسط امدادگران هلال احمر
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: امدادگران دریایی هلال احمر دختر 17 ساله‌ای که در سواحل دلوار تقریباً غرق شده بود را از آب بیرون کشیدند و پس از ۲۰ دقیقه عملیات احیا، زندگی را دوباره به او برگرداندند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین درویشی  در گفت‌وگو با خبرنگار سپاس با بیان اینکه هرساله با گرم شدن هوا و افزایش مسافرت‌ها در این مناطق خبرهایی حاکی از غرق شدن تعدادی از هموطنانمان که با وضعیت دریا و فن شنا آشنایی چندانی ندارند، می‌شنویم گفت: عصر یکشنبه (۱۴ مرداد)، نجاتگران این پایگاه در حال گشت دریایی بودند که متوجه شدند خانمی ۱۷ ساله در حال غرق شدن است که بلافاصله با انجام عملیات نجات و احیا قلبی-ریو، او را از مرگ حتمی نجات دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: امدادگران این بخش در سه بخش کوهستان، جاده و ساحل امدادگران هلال احمر مجهز هستند و عملیات های مختلفی انجام می دهند.

,

این مسئول بیان کرد: سواحل دلوار تنگستان همواره شاهد گردشگران دریایی است که برای جلوگیری از حوادث، امدادگران دریایی هلال احمر در این منطقه استقرار دارند.

,

, ,

وی گفت: امدادگران هلال احمر در پایگاه امداد ساحلی دلوار تنگستان در حال گشت دریایی  بر روی دختر 17 ساله‌ای که در حال غرق شدن بود بلافاصله عملیات امداد و نجات دریایی انجام دادند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه این دختر پس از رهایی از غرق شدن امدادرسانی برای احیاء شد افزود: امدادگران پس انتقال این غرقی به ساحل  با انجام عملیات نجات و احیا قلبی ریوی غریق را از مرگ حتمی نجات دادند.

,

این مسئول تصریح کرد: این سومین عملیات نجات غریق در دو هفته گذشته است که نجاتگران پایگاه امداد ساحلی دلوار انجام داده‌اند.

,

درویشی بیان کرد: نجاتگران پس از اطمینان از زنده بودن غریق، به منظور انتقال به مراکز درمانی به اورژانس 115  تنگستان تحویل دادند.

,

درویشی از علاقه‌مندان به شنا در دریا خواست با احتیاط کامل و با تسلط بر فنون اولیه، وارد دریا شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه