اخبار داغ

در آئین نکوداشت روز خبرنگار مطرح شد؛

پیش نویس طرح جامع رسانه ای آماده شده است/ هیچ پرونده ای در هئیت منصفه مطبوعات زنجان مطرح نشده است

پیش نویس طرح جامع رسانه ای آماده شده است/ هیچ پرونده ای در هئیت منصفه مطبوعات زنجان مطرح نشده است
رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان گفت: در حال حاضر با رایزنی های انجام شده، پیش نویس طرح جامع رسانه ای و مطبوعاتی آماده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،رضا رحیم پور امروز در آئین نکوداشت روز خبرنگار انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان، اظهار داشت: انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان از سال گذشته تشکیل شده است تا خلاهای موجود در این زمینه را شناسایی و حل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

وی با بیان اینکه این تشکل رسانه ای دارای شناسه ملی است، افزود: بیمه و مسائل رفاهی خبرنگاران استان از اولویت های این انجمن بود.

,

این مسئول بیان داشت: تسهیلات بانکی از سوی پست بانک استان به خبرنگاران ارائه شد و استقبال خوبی در این زمینه انجام شد.

,

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان ادامه داد: امروزه تشکل های صنفی حرفه ای به صورت خودجوش مدیریت می شود که بنا داریم طرح جامع رسانه ای و مطبوعاتی همچون کانون وکلا و سازمان نظام مهندسی در روز خبرنگار سال گذشته ارائه شد.

,

رحیمپور افزود: پیش نویس این طرح آماده شده است که در صورت تصویب گام مهمی برای رفع مشکلات و تقویت جایگاه و امنیت شغلی خبرنگاران محسوب می شود.

,

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: این ساختمان در پنج طبقه به منظور ارائه خدمات به بیماران با کمک های مردمی احداث شده است.

,

 

,

*پیشگیری اولویت انجمن بیماران کلیوی است

, *پیشگیری اولویت انجمن بیماران کلیوی است, *پیشگیری اولویت انجمن بیماران کلیوی است,

طهماسبی ادامه داد: پیشگیری اولویت انجمن بیماران کلیوی است و به همین منظور این ساختمان با زیر بنای 4 هزار و 500 متر مربع در حوزه های آموزشی، پیشگیری و نشست های چند جانبه احداث شده است.

,

وی با بیان اینکه مرکز دیالیز این ساختمان نیز دارای 30 تخت است که 200 بیمار را زیر پوشش قرار می دهد،افزود: خدمات پاراکلینیکی نیز در طبقه زیرزمین این ساختمان به بیماران ارائه می شود.

,

این مسئول بیان داشت: بیماران کلیوی که وارد چرخه دیالیز می شوند تا آخر عمر نیازمند دستگاه های دیالیز هستند مگر تعداد اندکی که شرایط دریافت کلیه دارند.

,

"نصیری "رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه این جلسه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید صارمی،اظهار داشت:ظرفیت انجمن کلیوی برای مردم و بیماران کلیوی با همراهی خیرین آماده سازی شده است.

,

وی با بیان اینکه وظیفه و رسالت خبرنگاران بسیار سنگین است چرا که آگاه سازی و اطلاع رسانی انجام نشود، پیشرفتی در کارها حاصل نمی شود، افزود: خبرنگار دیدبانی است که همه مسائل را رصد می کند.

,

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه این جلسه اظهار داشت: خبرنگاران پا به پای مسئولان بوده و انصافا این مجموعه در استان زنجان جایگاه والایی دارند.

,

دادخواه ادامه داد: خبرنگاران قانع و کم در آمد، فعال و عاشق کار خود هستند.

,

 

,

*هیچ پرونده ای در هئیت منصفه مطبوعات زنجان مطرح نشده است

, *هیچ پرونده ای در هئیت منصفه مطبوعات زنجان مطرح نشده است, *هیچ پرونده ای در هئیت منصفه مطبوعات زنجان مطرح نشده است,

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه،اظهار داشت: در حوزه مطبوعات هیچ پرونده ای در هئیت منصفه مطبوعات استان زنجان در دو سال گذشته مطرح نشده است.

,

قاسمی بر ضرورت استقبال از ایجاد تشکل های رسانه ای در استان تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم جشنواره مطبوعاتی با حضور همه تشکل های صنفی برگزار کنیم.

,

وی ادامه داد: صندوق بیمه هنرمندان در حال حاضر سختگیری نمی کند اما متاسفانه آگاهی در این زمینه بسیار کم است.

,

 این مسئول با اشاره به الکترونیکی شدن فعالیت های وزارت ارشاد، گفت: ضروری است خبرنگاران تعامل بیشتری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشند.

,

"مسیح الله سلطانی" مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان در ادامه این مراسم اظهار داشت: فعالیت های صنفی باید گسترده تر بوده و در همه ایام اجرایی شود.

,

وی گفت: دولت به تنهایی قادر به حل مشکلات نیست و اگر تشکل های صنفی و خیریه ها نباشد، بسیاری از فعالیت ها زمین می ماند.

,

 

,

*خبرنگاران در دریافت اطلاعات از سازمان ها مشکل دارند

, *خبرنگاران در دریافت اطلاعات از سازمان ها مشکل دارند, *خبرنگاران در دریافت اطلاعات از سازمان ها مشکل دارند,

"ادریس سالاری" مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: چند مسئله مهم در حوزه رسانه وجود دارد که مهمترین آن این است که خبرنگاران در زمینه ورود به سازمان ها و دریافت اطلاعات از سازمان ها مشکل دارند.

,

وی با بیان اینکه از مدیران و متولیان می خواهیم زمینه فعالیت حرفه ای خبرنگاران فراهم کنند،افزود: در چنین شرایطی فعالیت رسانه ای امکانپذیرتر خواهد بود.

,

این مسئول برضرورت حمایت های مادی سازمان ها از رسانه ها برای اقتصادی شدن مطبوعات تاکید کرد و گفت: چنین حمایت هایی می تواند گره های کوچک را از مسیر مدیران رسانه بردارد.

,

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان برضرورت شفاف سازی تقسیم آگهی ها تاکید کرد و گفت: این موضوع یکی از دغدغه های خبرنگاران است که ضروری است حل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه