اخبار داغ

به مناسبت روز خبرنگار:

خبرنگاران امید را در جامعه ایجاد کنند/ دوست دارم با مطالبه گری سوالات چالشی از مدیران بپرسم/سخترین سوال در خصوص بزرگترین شکست در زندگی بود

خبرنگاران امید را در جامعه ایجاد کنند/ دوست دارم با مطالبه گری سوالات چالشی از مدیران بپرسم/سخترین سوال در خصوص بزرگترین شکست در زندگی بود
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: علاقه مند به فعالیت در حوزه دفاع مقدس هستم و با حرفه و هنر خبرنگاری سعی می کردم در میان مردم استان بوشهر نشاط و امید ایجاد کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در تقویم جمهوری اسلامی ایران سالروز شهید صارمی را به عنوان در تاریخ 17 مرداد ماه را به عنوان روز خبرنگار درج شده است که در این روز با گرامی داشت شهدای خبرنگار عموم جامعه و مسئولین توجه ویژه و خاصی به اصحاب رسانه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

به مناسبت روز خبرنگار گفت و گو کوتاهی در خصوص حرفه خبرنگاری با چند نفر از مسئولین استان بوشهر توسط خبرنگار سپاس انجام شده است که در ادامه می خوانیم.

,

باید با هنر خبرنگاری امید در مردم ایجاد شود

, باید با هنر خبرنگاری امید در مردم ایجاد شود,

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در پاسخ به اینکه اگر خبرنگار بودید در چه حوزه ای فعالیت می کردید، گفت: علاقه مند به فعالیت در حوزه دفاع مقدس هستم و با حرفه و هنر خبرنگاری سعی می کردم در میان مردم استان بوشهر نشاط و امید ایجاد کنم.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه به چه سوژه ای می پرداختید، اظهار کرد: به سوژه روز شمار دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری می پرداختم.

,

فرمانده سپاه امام صادق(ع) با بیان اینکه تا کنون سوال سختی خبرنگاران از من نپرسیده اند، افزود: هر موقع خبرنگاران سوالی داشته اند توانسته ام به خوبی پاسخ دهم.

,

علاقه مند به فعالیت درحوزه ورزشی هستم

, علاقه مند به فعالیت درحوزه ورزشی هستم,

ابوذر دهدار رئیس شورای شهر بوشهر در پاسخ به اینکه اگر خبرنگار بودید در چه حوزه ای فعالیت می کردید و به چه سوژه ای می پرداختید، گفت: علاقه مند به حوزه ورزشی هستم و اگر خبرنگار بودم بیشتر سوژه های قهرمانان مدال آور استان بوشهر را دنبال می کردم.

,

, ,

رئیس شورای شهر بوشهر اظهار کرد: سخت ترین سوالی که تا کنون خبرنگاران از من پرسیده اند در خصوص انتخاب شهردار مرکز استان بوده است.

,

امروز حوزه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی با هم گره خورده اند

, امروز حوزه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی با هم گره خورده اند,

کیوان هاشم زاده رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر بوشهر گفت: سابقه حدود 18 سال در حوزه خبرنگاری در کارنامه خود دارم اما اکر امروز بخواهم به عنوان یک خبرنگار در جامعه فعالیت کنم علاقه مند به حوزه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی هستم چون این سه حوزه با هم گره خورده اند.

,

, ,

عضو شورای شهر بوشهر اظهار کرد: یادم نمی آید که با سوال سختی روبرو شده باشم، تا کنون به همه سوالات پاسخ داده ام.

,

دوست دارم با مطالبه گری سوالات چالشی از مدیران بپرسم

, دوست دارم با مطالبه گری سوالات چالشی از مدیران بپرسم,

روح الله نصرتی رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر بوشهر گفت: علاقه مند به فعالیت در حوزه سیاسی هستم و سوژه ای که پیگیری خواهم کرد مطالبه گری از مسئولین با ارائه سوالات چالشی از مدیران است.

,

, ,

عضو شورای شهر بوشهر اظهار کرد: تا کنون هیچ خبرنگاری سوال سخت از من نپرسیده است.

,

خبرنگاری باید از خطر کردن نهراسد و همواره به دنبال کشف حقیقت باشد

, خبرنگاری باید از خطر کردن نهراسد و همواره به دنبال کشف حقیقت باشد,

مرتضی رحمانی فرد عضو شورای روستای دویره گفت: به طور کلی خبرنگار در محل وقوع رویدادها، چشم و گوش رسانه و چشم و گوش مردم است. او باید با استفاده از ویژگی های خدادادی و نیز خصوصیاتی که در دوره های آموزشی دیده، به کشف حقیقت ها بپردازد و آن را در کمترین زمان به مخاطبان خود برساند.

,

, ,

عضو شورای روستای دویره اظهار کرد:  گاه خبرنگاران تیزهوشی پیدا می شوند که با توجه به حوادث پیش آمده و نیز تجربه های گذشته، به پیش بینی حوادث آینده می پردازند و به مردم، در مورد منافع ملی، اعتقادات و نیز فرهنگ حاکم هشدارهایی می دهند. خبرنگار خوب، خبرنگاری است که از خطر کردن نهراسد و همواره به دنبال کشف حقیقت باشد.
 

,
,

سخترین سوال در خصوص بزرگترین شکست در زندگی بود

, سخترین سوال در خصوص بزرگترین شکست در زندگی بود,

ساحل تنگستانی عضو وشرای شهر برازجان در گفت و گو با سپاس با تبریک روز خبرنگار، گفت: من اگر خبرنگار بودم تمام مسائلی که امروز، در درجه اول به عنوان یک شهروند و در درجه دوم به عنوان یک مسئول و عضو شورا می بینم و لمس می کنم با خلاقیت و پرس و جو تبدیل به سوژه برای تهیه گزارش و خبر می کردم.

,

, ,

وی اظهار کرد: سعی می کردم بیشتر به حوزه های اجتماعی و مشکلات مردم و مسائل مربوط به معیشت و البته آسیب های اجتماعی بپردازم و البته قطعا از حوزه شهری که به تخصصم در معماری ارتباط دارد نیز غافل نمی شدم.

,

تنگستانی در پاسخ به سوال بزرگترین شکست شما در زندگی چه بوده است، اظهار کرد: خب به نظرم این سوال خیلی سختی بود، چون من در زندگیم شکست به آن معنای رایج نداشته ام و هر چه بوده تعبیری از موفقیت و آینده روشن بوده است چون من تمام اتفاقات را -چه خوب و چه بد- به فال نیک گرفته و آن را مقدمه ای برای پیروزی های بیشتر و بزرگ تر می بینم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه