اخبار داغ

فرماندار حاجی آباد:

بهره برداری از پروژه انتقال آب چشمه سبزپوشان حاجی آباد

بهره برداری از پروژه انتقال آب چشمه سبزپوشان حاجی آباد
فرماندار حاجی آباد از اتمام پروژه انتقال آب چشمه سبز پوشان خبر داد و گفت: 30 درصد از حجم آب انتقالی دارای هدر رفت است برای جلوگیری از هدر رفت آب کار پروژه راسریعتر و تاپایان سال جاری به اتمام می رسانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حمید جهانگیری، فرماندار حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار هرمز؛ با بیان اینکه ایجاد اشتغال در روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان یکی از اهداف دولت تدبیر و امید است گفت: از آن جایی که حاجی آباد قطب کشاورزی استان است در دولت تدبیر و امید در این شهرستان زمینه اشتغال روستاییان در حوزه کشاورزی بیش از پیش فراهم شده و ما آمادگی حمایت از طرح های اشتغالزایی را داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

جهانگیری با اشاره به رتبه نخست شهرستان در سال قبل در پرداخت وام های اشتغالزایی، افزود: از کارفرمایان و سرمایه گذاران حوزه کشاورزی حمایت های خوبی انجام و وام های درخواستی آنها در اسرع وقت پرداخت می شود.

,

مهندس ملایی مدیرعامل آب منطقه ای هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز؛با اشاره به ساماندهی چشمه سبزپوشان، گفت: 30 درصد از حجم آب انتقالی دارای هدر رفت است که مطالعات آن انجام شده و با توجه به شرایط سخت این پروژه ، لوله خریداری شده است و تا پایان امسال این پروژه به اتمام می رسد.

,  هرمز,

مدیرعامل آب منطقه ای هرمزگان افزود: قریب به 30 درصد از حجم آب این چشمه هدر‌رفت است و مطالعات این پروژه انجام شده و امیدواریم بتوانیم جهت برون‌رفت از بحران کم‌آبی، طرح‌ها و پروژه‌هایی را به بهره‌برداری برسانیم که در جهت مقابله با بحران کم‌آبی موثر باشد.

,

ملایی تصریح کرد: سد‌ برآفتاب که آبی مناسب و شیرین برای تغذیه دشت‌ها بویژه دشت گنج در این شهرستان دارد و کار کارشناسی آن نیز انجام شده است.

,

وی با اشاره به  عدم بارش نزولات جوی، اظهار کرد: متاسفانه در سال جاری بارندگی‌ها بسیار ناچیز بوده و باید همه فرهنگ صرفه‌جویی کردن را در دستور کار روزمره زندگی خود قرار دهیم و آن را نهادینه کنیم زیرا با وضعیت‌کنونی، شرایط سختی پیش رو داریم و باید امیدوار به رحمت و نزول آسمانی باشیم.

,

مدیرعامل آب منطقه ای هرمزگان با بیان اینکه شرکت کشت و صنعت‌گلروئیه را ظرفیتی مناسب برای حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی و در جهت عدم مهاجرت روستائیان به شهر است، گفت: این شرکت با فعالیت در حوزه کشت نخیلات، پرورش‌ ماهی خاویار، پرورش‌کبک، پرورش دام سبک و سنگین رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

,

ملایی خاطر نشان کرد: تاکنون برای بیش از 260 نفر اشتغال ایجاد کرده و در فصل برداشت خرما قطعا اشتغال در این شرکت نیز افزایش قابل توجهی خواهد داشت و بزودی مشکلات پیش روی این شرکت در راستای توسعه و ایجاد اشتغالزایی حل خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه