اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد:

خبرنگاران با انعکاس واقعیت‌های جامعه، امید را به مردم منتقل کنند

خبرنگاران با انعکاس واقعیت‌های جامعه، امید را به مردم منتقل کنند
فرماندار خلیل‌آباد گفت: انعکاس واقعیت‌های جامعه می تواند امید را به مردم منتقل کند و باعث برون رفت از مشکلات اقتصادی و اجتماعی شود و خبرنگاران نیز می تواند در این عرصه پیش گام باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری پیش از ظهر امروز در نشست تجلیل از خبرنگاران شهرستان خلیل‌آباد بابیان اینکه قرآن کریم و اهل بیت تاکیدات زیادی بر خبر و خبرنگاری دارند و این نشان از شغل حساس خبرنگاران است، اظهار داشت: هر کس در جایگاهی که قرار گرفته اگر بتواند رسالت خود را به‌خوبی ادا کند جامعه اصلاح خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران چشم گویا و صادق جامعه هستند، تصریح کرد: خبرنگاران نقش مهمی در امید آفرینی جامعه دارند و ایمان، تقوا، صراحت و صداقت در گفتار، اطلاع رسانی به موقع و درست و صحیح از رویدادها از جمله رسالت های یک خبرنگار است.

,

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به اینکه عده ای در فضای مجازی همراه دشمن شده اند، اذعان کرد: انعکاس واقعیت‌های جامعه می تواند امید را به مردم منتقل کند و باعث برون رفت از مشکلات اقتصادی و اجتماعی شود و خبرنگاران نیز می تواند در این عرصه پیش گام باشند.

,

وی بابیان اینکه دشمنان فضای مجازی را مسموم کرده اند و یک حس نا امیدی در جامعه القا شده است، عنوان کرد: دولت با تلاش خود به دنبال این است که از این مشکلات عبور کنیم و همه به هم افزایی بیشتری نیاز داریم مردم باید در صحنه باشند و با همراهی مردم از این مقطع سخت عبور می کنیم.

,

شاکری با تأکید بر اینکه مدیران تلاش را باید مضاعف کنند و در بین مردم نیز حضور بیشتری داشته باشند و گوش شنوای انتقادات مردمی باشند، تشریح کرد: حل مشکلات بازار و گرانی اجناس نیازمند حضور جدی تر مدیران در بین مردم است.

,

وی با اشاره به اینکه علی رغم مشکلاتی که در حوزه اعتبارات داشتیم کارهای بسیار خوبی در شهرستان صورت گرفت و پروژه های عمرانی در حال اجرا است، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم عملکرد دولت و برنامه های آتی در سطح شهرستان را در هفته دولت به مردم با حضور خبرنگاران منعکس کنیم.

,

این مقام مسئول بابیان اینکه واقعیت‌های جامعه و تلاش های دولت را باید منعکس شود و مطمئناً سیاه نمایی عملکرد دولت، سیاه نمایی عملکرد نظام است، تأکید کرد: خبرنگاران و مدیران هر کدام به شیوه خود باید با جدیت بیشتری برای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

,

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: مدیران در تسریع و تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان اهتمام ویژه ای داشته باشند و هفته دولت با کمک خبرنگاران امید و نشاط را به جامعه منعکس خواهد شد.

,

 

,

خبرنگاری شغل مهم، شرافتمندانه و تأثیرگذاری است

, خبرنگاری شغل مهم، شرافتمندانه و تأثیرگذاری است,

حجت الاسلام علی ناهیدی در این مراسم اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع خبر رسانی و خبرنگاری نیز 17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار نامیده شد.

,

وی بابیان اینکه بیش از 159 آیه قرآن درباره خبر و خبرنگاری است، خاطرنشان کرد: تعابیر آیات قرآن خطاب به پیامبر در خصوص خبررسانی، نشان دهنده تأثیر گذاری رویدادها و حوادث در دنیا و تأثیر مثبت و منفی خبر در جامعه است.

,

امام جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه خبررسانی و گزارش گری حرفه مهم و با ارزشی است و مواقعی که با تعابیر ارزشمندانه و صداقت و امانت‌داری همراه شود ارزش مضاعفی پیدا می کند، تصریح کرد: خبرنگار باید مورد اعتماد، با تقوا، صادق و با اطلاع باشد.

,

وی بابیان اینکه هشتاد درصد خبرگزاری های دنیا در دست استکبار جهانی است، اذعان کرد: بیشترین خبررسانی ها و رسانه ها از طریق کشورهای غربی و آمریکا دنبال می شود و بمباران خبری و تبلیغی در دنیا صورت می گیرد.

,

ناهیدی با اشاره به اینکه صداقت خبرنگار و خبرگزاری باعث روی آوردن مردم به سمت آن‌ها می شود، عنوان کرد: خبرنگاری شغل بسیار شرافتمندانه و تأثیرگذاری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه