اخبار داغ

جانشین فرماندهی انتظامی خلیل آباد:

خبرنگاران وجدان های بیدار جامعه و در خط مقدم آگاهی بخشی هستند

خبرنگاران وجدان های بیدار جامعه و در خط مقدم آگاهی بخشی هستند
جانشین فرمانده انتظامی خلیل‌آباد با بیان اینکه خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و در خط مقدم آگاهی بخشی هستند، گفت: خبرنگاران باید همیشه برای اطلاع رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و اتفاقات تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، علی محمد غلامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان خلیل‌آباد به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: دنیای امروز عصر تبادل اطلاعات و انتشار سریع اخبار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه جامعه ای توسعه یافته تلقی می شود که بتواند در کنار شاخصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... بر معیار آگاهی بخشی عمومی، اطلاعات تأکید کند، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی، رسانه ها نقش اساسی در آگاهی بخشی به جامعه دارند.

,

جانشین فرمانده انتظامی خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه تا دیروز روزنامه، رادیو و تلویزیون برجسته ترین نماد حضور رسانه بود، تصریح کرد: امروز رادیو، روزنامه و تلویزیون جای خود به صفحه ها و شبکه های اجتماعی داده است.

,

وی خبرنگاران را چشم بینا، زبان صادق، صریح و گویای مردم در عرصه اجتماعی، تحولات سیاسی و بین المللی دانست و اذعان کرد: خبرنگاران باید همیشه رسالت خود را از دریچه تعهد، صداقت و امانت داری تعریف کنند.

,

غلامی با بیان اینکه خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند که در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی قرار دارند، عنوان کرد: خبرنگاران باید همیشه برای اطلاع رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و اتفاقات تلاش کنند.

,

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران نباید تحت تأثیر جوسازی های شایعه پراکنی ها، هیاهو آفرینی ها و فشارهای خارجی قرار گیرند، تشریح کرد: رعایت رسم امانت‌داری، نگرش دقیق و عمیق خبرنگار به رخداد ها و وقایع خبری، توجه به اولویت های جامعه نیز از جمله رسالت های خبرنگار است.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف همواره شایسته توجه و تقدیر است، بیان کرد: نیروی انتظامی افتخار دارد که با تعامل، همکاری صمیمانه و سازنده با اصحاب رسانه گام های بلندی در توسعه نظم و امینت برداشته است.

,

 

,

پیامبر گرامی اسلام بیشترین خبرنگاری را انجام دادند

, پیامبر گرامی اسلام بیشترین خبرنگاری را انجام دادند,

حجت الاسلام منصوری در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، اظهار داشت: رسالت خبرنگاری برگرفته از رسالت پیامبر اکرم (ص) و بیشترین خبرنگاری را پیامبر انجام دادند و نمونه بارز آن در غدیر خم اتفاق افتاد.

,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام در زمانی که رسانه ای برای اطلاع رسانی نبود صد و بیست هزار نفر را در غدیرخم جمع و پیام پروردگار را به گوش همه مردم منتقل کردند.

,

رئیس عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی خلیل‌آباد با بیان اینکه منابع خبری باید موثق باشد و از این نظر باید هوشیار باشیم، تصریح کرد: خبرهای جعلی زیادی علیه نظام جمهوری اسلامی و حاکم شرعی مطرح می شود و اگر خبرنگاران صادقانه خبر خود را به افراد انعکاس دهند قطعاً توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.

,

وی با تأکید بر اینکه ناجا زحمات زیادی را متحمل می شود که باید کشفیات ناجا و برخورد حکیمانه مأموران با مردم با صداقت کامل به جامعه انعکاس داده شود، اذعان کرد: مأمور ناجا باید به پشتوانه مردم کار خود را با انگیزه بیشتری انجام دهد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه