اخبار داغ

در مراسم تجلیل از خبرنگاران بجستان؛

شفاف سازی، سیاه نمایی های دشمن وظیفه خبرنگاران است

شفاف سازی، سیاه نمایی های دشمن وظیفه خبرنگاران است
فرماندار بجستان با بیان اینکه دشمن در حال ایجاد ناامیدی در جامعه است گفت: شفاف سازی، سیاه نمایی های دشمن وظیفه خبرنگاران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسین ابراهیمی فرماندار بجستان پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بجستان وظیفه خطیر و تاثیر گذار این قشر جامعه پرداخت و اظهار کرد:  بیان درد و مشکلات مردم و همچنین پرداختن  به اقدامات و دستاوردهای نظام و دولت از رسالت خبرنگارن است و قطعا اگر به این مشکلات از روی صداقت و خیراندیشی پرداخته شود منشا خیر و برکت خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد:  تعامل بین مردم و مسئولان میتواند مسیر را برای اعتلای شهرستان هموار کند و این تعامل به دست خبرنگاران محقق میشود که الحمدالله در این شهرستان به خوبی برقرار بوده و امید میرود با حضور و فعالیت خبرنگاران تقویت شود.

,

ابراهیمی خبرنگاران را چشم بینای، گوش شنوا و زبان گویای جامعه  دانست و اذعان کرد: امروز دیگر ما درگیر جنگ سخت و نظامی نیستیم ما در جبهه ای به نام جنگ نرم درگیریم که افسران این جنگ شما خبرنگاران هستید و میتوانید به گونه ای عمل کنید که سیاه نمایی دشمن در این حوزه از بین رود و شما با شفاف سازی افکار عمومی را با حقایق و واقعیت ها روبرو کنید.

,

فرماندار بجستان به جنگ روانی دشمن در بعد برجام پرداخت و تصریح کرد:  دشمنان به دنبال این است مردم را در مقابل نظام قرار دهد و بستر حملات دشمن در این حوزه، رسانه و فضای مجازی است و حضور به موقع شما میتواند کلیه این حملات را همچون قبلا خنثی کند، ما مشکلات اقتصادی داریم و چنان نیست که بگوییم نداریم ولی این مشکلات هم برای ما تازگی ندارد و همیشه در تاریخ با آن روبرو بودیم حال در برهه از زمان کم و بعضا بیشتر شده است.

,

ابراهیمی در ادامه این نشست که مقارن شده بود با معرفی بخشدار مرکزی بجستان خاطر نشان کرد:  بصیرت مردم نجات بخش ما را در برهه های سخت بعد از انقلاب بود، و مسئولان باید قدر این مردم و انقلاب را بدانند و از تمام تلاش خود برای تحقق مطالبات بحق مردم کوتاهی نکنند. اگر مسئولی یک قدم به سمت مردم بردارد مردم ده قدم بسمتش برخواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه