اخبار داغ

دادرس شعبه حقوقی دادگستری خلیل آباد:

خبرنگار باید نیاز مخاطبان و ارزش های فرهنگی جامعه خود را بشناسد

خبرنگار باید نیاز مخاطبان و ارزش های فرهنگی جامعه خود را بشناسد
دادرس شعبه حقوقی دادگستری خلیل آباد با بیان اینکه خبرنگار باید نیازهای مخاطبان و ارزش فرهنگی جامعه خود را بشناسد، گفت: خبرنگار تیز بین و نکته سنج در عرصه خبرنگاری باید متوجه باشد که خبری را پر و بال بدهد که ناهنجاری در جامعه ایجاد نکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حجت الاسلام محمد تولایی در مراسم تجلیل از خبرنگاران که ظهر امروز در دادگستری خلیل آباد برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاری همانند قضاوت شغل مهم و حساسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه روایات و آیات فراوانی در خصوص روز خبرنگار وجود دارد، خاطرنشان کرد: خبری که به گوش می رسد نباید به همان خبر اکتفا کند بلکه باید از منابع مختلف صحت خبر را جستجو کند راوی خبر باید عادل و صادق باشد.

,

دادرس شعبه حقوقی دادگستری خلیل آباد با تأکید بر اینکه امانت داری در نقل خبر ها بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: نیت خبرنگار باید این باشد که اذهان و افکار جامعه را نسبت به مشکلات آشنا کند و یک خبرنگار نباید به ناهنجاری های جامعه دامن بزند.

,

وی با اشاره به اینکه خبرنگار باید نیازهای مخاطبان و ارزش فرهنگی جامعه خود را بشناسند، اذعان کرد: خبرنگار تیز بین و نکته سنج در عرصه خبرنگاری باید متوجه باشد که خبری را پر و بال بدهد که ناهنجاری در جامعه ایجاد نکند.

,

تولایی با بیان اینکه خبرنگار باید شجاعانه و صادقانه در عرصه خبرنگاری پا بگذارد، عنوان کرد: پشت سر خبرنگاران حرف و حدیث های فراوانی است و مطمئناً کار ساده ای نیست و باید با شجاعت و صلابت کار را مدنظر داشته باشد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی به جامعه می تواند کمک های فراوانی به کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد که خبرنگار می تواند در این زمینه گام های مؤثری بردارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه