اخبار داغ

همزمان با 17 مرداد روز خبرنگار؛

آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان خلیل آباد برگزار شد

آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان خلیل آباد برگزار شد
مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان خلیل آباد، به مناسبت روز خبرنگار با حضور امام جمعه، فرماندار ، جمعی از مسئولان محلی ،خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان خلیل آباد ظهر امروز همزمان با 17 مرداد روز خبرنگار در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

علی توکلی در این مراسم اظهار داشت: 17 مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، یکی از ستارگان درخشان عرصه خبر و اطلاع رسانی با عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است.

,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: این روز، یاداور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح داده و خاضعانه وجود خویش را در مسیر رسالت خطیر آگاه سازی و تنویر افکار عمومی فدا نموده اند.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه بی شک دستیابی به سربلندی و پیشرفت کشور و مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی، جز با حق جویی و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی شود، تصریح کرد: این روز فرصتی فراهم می آورد تا از زحمات کسانی که با مسئولیت، آزادی و تحمل سختی های فراوان و با نگاشتن وقایع و حقایق جامعه، در جهت رشد و توسعه این سرزمین گام بر می دارند قدردانی کنیم.

,

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه از زحمات خبرنگاران در خبرگزاری‌ها و مطبوعات شهرستان خلیل آباد تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه