اخبار داغ

انتقاد مدیر آموزش و پروش کاشمر از سازمان سنجش؛

حق دانش‌آموزان کاشمری در تخصیص کد رشته‌های دانشگاه فرهنگیان پایمال شده است

حق دانش‌آموزان کاشمری در تخصیص کد رشته‌های دانشگاه فرهنگیان پایمال شده است
مدیر آموزش و پرورش کاشمر از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور انتقاد کرد و گفت: متأسفانه در توزیع و تخصیص کد رشته‌های دانشگاه فرهنگیان به شهرستان کاشمر در حق دانش‌آموزان کاشمری ظلم شده است؛ با توجه هماهنگی‌های صورت گرفته انتظار رسیدگی داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ امروز همزمان با روز خبرنگار علی طاهریان در جمع اصحاب رسانه از عملکرد سازمان سنجش کشور انتقاد کرد و گفت: متأسفانه در توزیع و تخصیص کد رشته‌های دانشگاه فرهنگیان به شهرستان کاشمر در حق دانش‌آموزان کاشمری ظلم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مدیر آموزش و پرورش کاشمر بیان داشت: ما از سازمان سنجش آموزش کشور انتظار نداریم که از دانشجویان تربیت معلم به کاشمر اختصاص دهند اما توقع داریم از معلمانی که قرار است در کوهسرخ و خلیل آباد و بردسکن و فیض آباد محولات خدمت کنند حداقل از دانش‌آموزان نخبه کاشمری استفاده کنند.

,

وی ابراز کرد: در وضعیت فعلی ممکن است دانش آموز کوهسرخی با رتبه 15 هزار از منطقه سه در دانشگاه فرهنگیان قبول شود و متأسفانه این احتمال هم وجود دارد که دانش‌آموز رتبه سه رقمی ما نتواند در دانشگاه فرهنگیان قبول شود.

,

طاهریان افزود: سازمان سنجش محدودیت ایجاد کرده و گفته است مادامی که دانش‌آموزان در یک ترازی مانند رتبه شش هزار و پانصد به بالا به خدمت در کوهسرخ و بردسکن و خلیل آباد و فیض آباد متقاضی باشند دیگر از کاشمر پذیرش نمی‌کنند.

,

وی گفت: به عبارتی زمانی به دانش‌آموزان کاشمر اجازه خواهند داد که از موقعیت تحصیل در دانشگاه فرهنگیان استفاده کنند که از این چهار تا منطقه اشباع شده باشند که در این صورت فرصتی برای دانش‌آموزان ما باقی نخواهد ماند.

,

مدیر آموزش و پرورش کاشمر بیان کرد: ما در همان لحظات نخستی که متوجه این قضیه شدیم با هماهنگی فرماندار شهرستان به اداره کل استان انتقاد و اعتراض کردیم.

,

وی ابراز کرد: نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد هم پیگیر این مهم بوده و با مدیر کل طرح و برنامه وزارت آموزش و پرورش تلفنی صحبت کرده است و امید داریم که به نتیجه مطلوب برسیم.

,

طاهریان با بیان اینکه این موضوع همچنان در جریان است یادآور شد: تنها کاشمر نیست که با این مشکل مواجه است بلکه شهرستان‌های قوچان و سبزوار هم این مشکل را دارند؛ با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، انتظار داریم مسئولین به مراکز قطب خراسان رضوی توجه بیشتری داشته باشند و به این مهم زسیدگی کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه