اخبار داغ

فرماندار شهرستان رشتخوار:

نقش رسانه‌ها در شفاف‌سازی و خنثی‌کردن نقشه‌های دشمن، بسیار موثر است

نقش رسانه‌ها در شفاف‌سازی و خنثی‌کردن نقشه‌های دشمن، بسیار موثر است
فرماندار شهرستان رشتخوار در حاشیه مراسم روز خبرنگار گفت: دشمن با تمام توان امروز در تلاش برای قرار دادن مردم در مقابل نظام است، همراهی، اتحاد و همبستگی مسئولین و مردم مهمترین راهکار شکست امروز دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛  خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار صبح امروز در حاشیه برگزاری مراسم روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه و مسئولین این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی با گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: امروز شرایطی که در آن قرار داریم با توجه به نقش و جایگاهی که خبرنگاران در جامعه دارند، قلم خبرنگاران بسیار موثر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی در ادامه، افزود: امروز دشمن تمام توان خود را برای ناامید کردن مردم در داخل کشور قرار داده است، نقش رسانه ها در شفاف سازی و خنثی کردن نقشه های اتاق فکر دشمن، بسیار موثر است.

,

 

,

نماینده عالی دولت در شهرستان رشتخوار اظهار داشت: اگر کسی در راستای انقلاب اسلامی حرکت نکند در واقع سرباز دشمن و آمریکا است
حامی اصلی انقلاب مردم هستند.

,
,

 

,

عرب با تاکید براینکه امروز فرمایشات مقام معظم رهبری باید نقشه راه مسئولین ما باشد، یادآور شد: دشمن با تمام توان امروز در تلاش برای قرار دادن مردم در مقابل نظام است، همراهی، اتحاد و همبستگی مسئولین و مردم مهمترین راهکار شکست امروز دشمن است.

,

 

,

 

,

محمد چوپی رئیس شورای شهر رشتخوار نیز در ادامه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی، با تاکید بر اینکه پاسداشت روز خبرنگار پاسداشت قلم و اندیشه است، افزود: قلم و اندیشه بسیار مهم است که در کنار هم بسیار ارزشمند است.

,

 

,

وی در ادامه اظهار داشت: یک خبرنگار به عنوان شخصی که کلمات را در اختیار دارد هم می‌تواند بر بحران‌ها بیفزاید  و هم می‌تواند باعث آرامش در جامعه شود.

,

 

,

رئیس شورای شهر رشتخوار با تاکید بر اینکه خبرنگاران علاوه بر کاستی ها کارهای انجام شده را نیز باید پوشش دهند، تصریح کرد: امروز به برکت نظام ما در رسانه و خبر تحول بسیار شگرفی داشته‌ایم، مردم انعکاس و اخبار درست را از طریق خبرنگاران رصد و دریافت می کنند.

,

 

,

در پایان این مراسم از خبرنگاران و مسئولین روابط عمومی شهرستان رشتخوار نیز تجلیل شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه