اخبار داغ

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان رشتخوار:

شکارچی غیر مجاز آهو در رشتخوار شناسایی و دستگیر شد

شکارچی غیر مجاز آهو در رشتخوار شناسایی و دستگیر شد
سرپرست محیط زیست شهرستان رشتخوار گفت: طی بازرسی از منزل یک روستایی در شهرستان رشتخوار مقداری گوشت آهو کشف و پس از آن شکارچی متخلف به مراجع ذیصلاح قضایی معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد گلچین سرپرست اداره محیط زیست شهرستان رشتخوار ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار صبح توس با اعلام خبر دستگیری شکارچی آهو در یکی از روستاهای این شهرستان گفت: با کسب اخبار موثق مبنی بر شکار غیر مجاز پستانداران وحشی حمایت شده در منطقه پیشنهادی حفاظت شده دشت هزار راه توسط افرادی سودجو و حرفه ای در یکی از روستاهای رشتخوار با توجه به سوابق آنها تحقیقات آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

سرپرست نمایندگی حفاظت محیط زیست رشتخوار افزود: با رصد نامحسوس و کسب اخبار موثق، مامورین یگان این نمایندگی پی بردند که شکارچیان طی چند روز گذشته اقدام به شکار یک راس آهو در منطقه پیشنهادی حفاظت شده دشت هزار راه کرده اند و اجزای آن را در منزل نگهداری می کنند.

,

 

,

وی افزود: با هماهنگی و اخذ دستور قضایی از دادستان محترم شهرستان از منزل متخلف بازرسی بعمل آمد که اجزای یک راس آهو، یک قبضه اسلحه دو لول دارای مجوز حمل و تعدادی فشنگ مربوطه کشف و ضبط گردید.

,

 

,

جواد گلچین از همکاری و مساعدت دادستان، نیروی انتظامی و پاسگاه منطقه‌ای سنگان در راستای بازرسی و کشف تخلفات محیط زیستی و همکاری با مامورین یگان حفاظت نمایندگی حفاظت محیط زیست رشتخوار تقدیر وتشکر کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه