اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز:

نقش خبرنگار در جامعه امروزی مانند یک تک تیرانداز ماهر در دل جنگ است

نقش خبرنگار در جامعه امروزی مانند یک تک تیرانداز ماهر در دل جنگ است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز در دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: نقش خبرنگار در جامعه امروزی مانند یک تک تیرانداز ماهر در دل جنگ است که اقدام بجا و مناسب او ممکن است سرنوشت جامعه ای را دستخوش تغییر قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگزخبر؛ روز گذشته به مناسبت سالگرد شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار؛ مسئولین شهرستان درگز در دیدارهایی با اصحاب رسانه و خبرنگاران، به بیان مطالب ارزشمند و قابل عنایتی پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر,

 

,

محمدحسن فرهادی فرماندار درگز جهل و نادانی را یکی از بدترین بیماری های انسان دانست و اظهار کرد: اگر جهل به حکومتی برسد قطعا ان را فاسد خواهد کرد؛ لذا خبرنگاران به عنوان طلایه داران افزایش معرفت و آگاهی، نقش بسیار مهمی در هدایت مردم و خروج آنها از جهل و نادانی به سوی علم و آگاهی دارند.

,

فرهادی گفت: خداوند از قلم تعهد گرفته که حرکت او در جهت آشنایی مردم با حقیقت و مبارزه با جهل و نادانی باشد؛ در این میان خبرنگاران و اصحاب رسانه سفیران توسعه و دانش و آگاهی یک ملت هستند.

,

 

,

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان درگز ضمن تاکید بر دشواری و سختی های فراوان در راه خبرنگاری عنوان کرد: مهم ویژگی افرادی که وارد حرفه خبرنگاری می شوند عشق و علاقه آنها به روشنگری و آگاه سازی مردم است؛ چرا که مشکلات موجود در این راه مانع حضور خیلی از افراد در شغل خبرنگاری می شود.

,

خلیل الله برزنونی تشریح کرد: یک خبرنگار می تواند در وحدت و انسجام ملی و اتحاد بین شیعه و سنی، قلم زنی مفید و موثری داشته باشد؛ البته لازمه این کار آن است که به خیر و مصلحت جامعه ایمان کامل داشته باشد.

,

, ,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز رسانه و خبر را یکی از بسترهای بسیار مهم دشمن برای جنگ نرم دانست و تاکید کرد: دشمن تلاش دارد تا زمینه قرار گرفتن مردم در برابر نظام را فراهم کند و در این راستا نوک پیکان حملات خود را تیزتر از همیشه به سمت رسانه منعطف کرده است.

,

محمدرضا غفاری تصریح کرد: نقش خبرنگار در جامعه امروزی مانند یک تک تیرانداز ماهر در دل جنگ است که اقدام بجا و مناسب او ممکن است سرنوشت جامعه ای را دستخوش تغییر قرار دهد.

,

وی انتقال و اطلاع رسانی خدمات نظام و انقلاب را یکی از وظایف خبرنگاران دانست و خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی کشور مقایسه خدمات 40 ساله نظام، با اقداماتی که قبل از انقلاب صورت گرفته روشنگر بسیاری از شک و شبهات مردم خواهد بود و توطئه های دشمن را خنثی خواهد کرد.

,

 

,

در این دیدارها مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز، خبرنگاری را از جمله مشاغل حساس و سرنوشت ساز توصیف کرد و افزود: گاهی یک برداشت شخصی در خبر ممکن است جنگی را به راه انداخته و با کشته شدن هزاران نفر همراه باشد.

,

حجت الاسلام داوود عبداللهی عنوان کرد: یک خبرنگار با قلم خود هم می تواند آرامش را به جامعه هدیه دهد و هم امید را از مردم جامعه بگیرد؛ باید مواظب بود تا خبری که تهیه می شود زمینه های سوء استفاده دشمن را فراهم نکند و الا درج چنین اخباری خیانت به حساب می آید.

,

 

,

شهردار درگز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: خبرنگاران روشنی بخش و آگاهی بخش افراد جامعه هستند؛ خبرنگاری یعنی مردی در برابر نامردی و علم در برابر جهل.

,

رمضان یزدان پناه مسئولیت خبرنگاران را بسیار سنگین و با ارزش دانست و تاکید کرد: در شرایط فعلی کشور که دشمن به دنبال افزایش نارضایتی در بین مردم است، اصحاب رسانه باید به این فضا ورود جدی و موثر پیدا کرده و توطئه های دشمن را به خود برگردانند.

,

 

,

خاطر نشان می شود در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود به خبرنگاران تقدیم شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه