اخبار داغ

نماینده مردم زنجان:

4 وزیر دولت در لیست استیضاح مجلس قرار دارند/ دولت باید رویکرد خود را در موضوع اقتصاد تغییر دهد‏

4 وزیر دولت در لیست استیضاح مجلس قرار دارند/ دولت باید رویکرد خود را در موضوع اقتصاد تغییر دهد‏
نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: ‏4 وزیر دولت در لیست استیضاح مجلس قرار دارند‏.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به موضوع استیضاح وزرا در خانه ملت اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز یکی از اصلی‌ترین ضرورت‌ها بحث به حداقل رساندن تنش‌های اجتماعی به خصوص در بحث اقتصاد و اشتغال است، ضرورت ایجاب می‌کند که تلنگری به دولت محترم زده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه باید افراد موثر در بحث اقتصاد در کابینه مورد استفاده قرار گیرد، ابراز کرد: دولت باید رویکرد خود را در موضوع اقتصاد تغییر دهد، در غیر این صورت به طور یقین این وضعیت قابل تحمل نخواهد بود.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس بیان کرد: در رابطه با مشکلات اقتصادی و ناکارآمدی افراد رسالت اصلی نمایندگان در مجلس موضوع استیضاح بوده، هست و خواهد بود و امیدواریم دولت و مجلس استیضاح را فرصتی برای اصلاح امور بدانند.

,

وی با بیان اینکه استیضاح وزرا باید برای بهبود اوضاع باشد نه مسائل حاشیه‌ای خاطرنشان کرد: ممکن است برخی استیضاح وزرا و موضوع سوال از رئیس جمهور را به اشتباه طور دیگری تفسیر کنند اما به نظرم این اتفاقات یکی از طلایی‌ترین فرصتها خواهد بود.

,

وقف‌چی با اشاره به اینکه رفتن ربیعی تلنگری برای دولت در جدی بودن مجلس بود، گفت: کرباسیان زیر اقتصاد، شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، بطحایی وزیر آموزش و پرورش و رحمانی فضلی وزیر کشور در لیست استیضاح مجلس قرار دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه