اخبار داغ

در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد:

کشف 7.5 تن انواع مواد مخدر در سیستان وبلوچستان/ از انهدام 5باند مسلحانه تا دستگیری 22 قاچاقچی حرفه ای در استان

کشف 7.5 تن انواع مواد مخدر در سیستان وبلوچستان/ از انهدام 5باند مسلحانه تا دستگیری 22 قاچاقچی حرفه ای در استان
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از کشف 7.5 تن انواع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: در این راستا پنج باند مسلحانه منهدم و 22 نفر از سرشاخه های اصلی قاچاقچیان در استان دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از عصرهامون، سردار قنبری صبح امروز در مراسم تجلیل از مدیران و خبرنگاران رسانه های گروهی به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: اصحاب رسانه صاحبان قلم با صداقتی هستند به ویژه در عصرکنونی که عده ای به دنبال تحریک و انتشار اخبار غیرواقعی در فضای مجازی هستند.
وی در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: پادزهر و علاج درمان برخورد با چنین افرادی، اطلاع رسانی دقیق اصحاب رسانه است که در سیستان وبلوچستان از این صداقت، ابتکار و پشتکار اصحاب رسانه بهره گرفته شده به گونه ای که در امنیت خوب این استان آنها هم ایفای نقش دارند.
فرمانده انتظامی استان در ادامه سخنان خود به اقدامات انجام شده این نهاد پرداخت و افزود: در پانزده روز گذشته هزار و 600 یخچال، تلویزیون و ماشین لباسشویی و همچنین دو هزار و 500 تن برنج قاچاق کشف و ضبط شده است.
وی ادامه داد: در این مدت پنج باند قاچاق منهدم و 7.5 تن مواد مخدر نیز کشف و ضبط شده است که در این راستا 22 نفر از سرشاخه های اصلی قاچاق دستگیر، 34 دستگاه خودرو توقیف و 9 قبضه اسلحه و مقادیری مهمات نیز توسط ماموران انتظامی استان کشف و ضبط شده است.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,
,
,
, ،,
,
, ,


سردار قنبری در رابطه با برخورد با مخلان امنیت که پیگیری ورسیدگی به آن مطالبه اصحاب رسانه هم بود، گفت: در این خصوص بیش از 20 طرح کلی اجرا و 107 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده است، همچنین 881 معتاد متهاجر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شده اند.
وی در ادامه از برخورد پلیس با دو ضایعات فروشی در زاهدان خبر داد و تصریح کرد: هزار و 255 فقره انواع تجهیزات سرقتی گاز، تلفن، آب و برق در ضایعات فروشی ها پیدا شده است.
وی در خصوص کشفیات سوخت قاچاق نیز بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون به صورت عمده قریب به سه میلیون و 945 هزار و 900 لیتر انواع سوخت قاچاق کشف شده، همچنین در پانزده روز گذشته نیز 500 هزار لیتر نفت کوره در شهرک صنعتی کشف و در این راستا دو نفر دستگیر شدند.
گفتنی است در پایان این مراسم از خبرنگاران پایگاه خبری عصرهامون به مناسبت روز خبرنگار تجلیل به عمل آمد.

,
, ،,
,
, ،,
,


انتهای پیام//

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه