اخبار داغ

در مراسم روز خبرنگار زنجان مطرح شد؛

خبرنگاران در قبال منافع ملی و عمومی مسئول هستند/ حمله به ارکان نظام در اوج رویارویی با دشمن از هیچ رسانه ای قابل قبول نیست

خبرنگاران در قبال منافع ملی و عمومی مسئول هستند/ حمله به ارکان نظام در اوج رویارویی با دشمن از هیچ رسانه ای قابل قبول نیست
استاندار زنجان گفت: خبرنگاران در قبال منافع ملی و عمومی مسئول هستند که باید به این موضوع توجه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله درویش امیری امروز در مراسم روز خبرنگار و اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان،اظهار داشت: خوشحال شدم امروز مطبوعاتی های زنجان صاحب خانه شدند و کلنگ احداث خانه مطبوعات استان به زمین زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: یارانه و بیمه خبرنگاران را باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت کند اما ما نیز پیگیر هستیم و اصرار داریم مسائل معیشتی جامعه اصحاب رسانه حل شود.

,

این مسئول بیان داشت: انتقادها، همراهی ها و کمک های جامعه رسانه ای استان زنجان نوش جان ما باشد.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه کسی که آگاهتر است، مسئولیت بیشتری دارد، افزود: خبرنگاران با انعکاس اخبار و جابه جا کردن اخبار و اطلاعات باورها و اعتقادات مردم را شکل می دهند که اگر این موضوع درست و صحیح نباشد، آن باور راه کج می رود.

,

درویش امیری خبرنگاران را در قبال منافع ملی و عمومی مسئول عنوان کرد و گفت: رسالت رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات در کشور سنگین است چرا که این قشر مسئول در برابر اخلاق جامعه هستند.

,

وی با بیان اینکه اگر اصحاب رسانه مروج بد اخلاقی و پرخاشگری در جامعه باشند، وای به حال آن جامعه،افزود: اصحاب خبر مسئول در قبال ملت ایران هستند.

,

استاندار زنجان ادامه داد: روزی که مردم به خبرهای رسانه ها بی اعتنا شوند، آنروز روز فاجعه است.

,

وی با اشاره به 17 مرداد به عنوان سالروز شهادت شهید خبر، محمود صارمی،گفت: خبرنگاران وابسته به جناح و جریان نبوده و چشمان بینا و گوش شنوای جامعه هستند.

,

این مسئول ادامه داد: در جامعه توسعه یافته اصحاب رسانه در جابه جایی دولت می توانند نقش آفرینی کنند.

,

درویش امیری افزود: دریافت و ارائه اطلاعات صحیح لازمه کار خبر است و ارائه اخبار دروغ، سم مهلک برای جامعه محسوب می شود.

,

وی بیان داشت: نباید از خبر به عنوان اهرم فشار بر روی مسئولان استفاده شود شان و شخصیت جامعه خبری این نیست.

,

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: یکی از آفت های جامعه خبری بزرگ نمایی مشکلات و برخورد باندی و جناحی با موضوعات است.

,

درویش امیری گفت:گاهی اینگونه احساس می شود که یک خبرگزاری خود را به عنوان نماینده افکار عمومی معرفی می کند و هر آنچه فهمیده آن حق است.

,

وی ادامه داد: حمله به ارکان نظام در اوج رویارویی با دشمن از هیچ رسانه ای قابل قبول نیست نقد منصفانه همراه با دیدن ظرفیت ها از رسانه انتظار می شود.

,

علی وقف چی"نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مراسم، اظهار داشت: هر کشوریی که به قلم،اندیشه و علم ارج نهاده است در مرحله بالای توسعه قرار دارد.

,

وی با بیان اینکه دردهای امروز کشور ناشی از افزایش دروغ ها است،افزود: آمادگی هر گونه نقد منصفانه و رفع خلاهای قانونی برای توسعه حرف زدن را بر اساس منطق مصلحت،صداقت و منافع ملی بوده و به آن کمک خواهیم کرد.

,

این نماینده خاطرنشان کرد: شرایط امروز جامعه بیشتر ناشی از فقر فرهنگی تا فقر اقتصادی که ضروری است به این موضوع توجه ویژه شود.

,

وقف چی برضرورت توجه به شاخصه های رفتاری مردم کشورهای دارای بحران تاکید کرد و گفت: در این مقایسه متوجه می شویم که خانواده ها و سرمایه داران در این کشورها در بحران با فرهنگ انصاف و انسانیت این بحران را از پیش رو بر می دارند و پول هایشان برای خرید ارز خرج نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه