اخبار داغ

مدیرکل بحران استان زنجان:

آتش سوزی در ابهر با 36 دستگاه آتش نشانی مهار شد/ آتش سوزی تلفات جانی نداشت

آتش سوزی در ابهر با 36 دستگاه آتش نشانی مهار شد/ آتش سوزی تلفات جانی نداشت
مدیرکل بحران استان زنجان با اشاره به مهار آتش سوزی در ابهر با 36 دستگاه آتش نشانی گفت: 9 دستگاه آتش نشانی نیز از استان قزوین اعزام شده بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفی‌اله کرامتی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به وقوع آتش سوزی در شهرستان ابهر اظهار کرد: انبار شرکت پوشینه پلاست در شهرستان ابهر در بعد از ظهر روز گذشته دچار حریق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: آتش سوزی عصر روز گذشته حوالی ساعت 7:30 آغاز شد که بلافاصله اشین‌های آتش نشانی در محل حادثه حضور یافتند.

,

مدیرکل بحران استان زنجان بیان کرد: ماشین‌های آتش نشانی‌ از ایجرود، ابهر، خرمدره، صائین قلعه، سلطانیه و زنجان به محل وقوع آتش سوزی اعزام شدند.

,

وی افزود: نیرو‌ها در مهار آتش سوزی بسیار خوب عمل کردند در این حادثه 9 دستگاه آتش نشانی از قزوین و معاون عملیات شهرداری قزوین نیز در محل آتش سوزی حضور یافته بودند.

,

کرامتی بیان کرد: ماشین‌های آتش نشانی اعزام شده از استان قزوین از شهرهای ضیاباد، تاکستان و قزوین بود که جای تقدیر و تشکر داشت.

,

وی عنوان کرد: ماشین‌های آتش نشانی شرکت‌های صنعتی، فرآورده های نفتی و شرکت خطوط لوله و جمعیت هلال احمر با نیروهای امدادی نیز در محل حضور داشتند.

,

مدیرکل بحران استان زنجان با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت افزود: عوامل نیروی انتظامی ابهر و سپاه نیز در محل مورد نظر حضور یافته بودند.

,

وی بیان کرد: مدیرکل صنعت و معدن و مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداران تابعه حضور داشتند و با تعامل بسیار خوبی که بین دستگاه‌های امدادی وجود داشت این آتش سوزی در ساعت 2 بامداد به صورت کامل مهار شد.

,

کرامتی با بیان اینکه در حال حاضر علت آتش سوزی مشخص نشده است عنوان کرد: آتش سوزی بسیار مهیب و سنگین بود و سنگینی آتش سوزی با حضور شخص استاندار و عوامل اجرای و شهرستانی و نیروهای امدادی استان قزوین مهار شد و از پیشروی آتش سوزی به سایر انبارها جلوگیری شد.

,

به گزارش موج رسا براساس اظهارات مدیرعامل شرکت هزارتن مواد اولیه شرکت تولیدی ابهر درآتش سوخته است.

,

مدیرعامل شرکت اعلام کرد از3 انبار یک انبار شامل هزارتن مواد اولیه خارجی به صورت کامل درآتش از بین رفته است و هم اکنون 400 کارگر دراین شرکت مشغول کارهستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه