اخبار داغ

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

افزایش مهارت آموزی برای کودکان کار در فنی و حرفه‌ای زنجان/ توسعه مهارت آموزی در بخش انرژی‌های تجدید‌پذیر از برنامه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای زنجان است

افزایش مهارت آموزی برای کودکان کار در فنی و حرفه‌ای زنجان/ توسعه مهارت آموزی در بخش انرژی‌های تجدید‌پذیر از برنامه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای زنجان است
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به برنامه‌های فنی‌وحرفه‌ای زنجان گفت: توسعه مهارت آموزی در بخش انرژی‌های تجدید‌پذیر از برنامه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای زنجان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محمدرضا انصاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگار بهترین انتقال دهنده برنامه‌ها به مخاطبان یک جامعه بدون کاستی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به وظیفه خطیر خبرنگاران در انتقال اخبار درست به مردم ابراز کرد: خبرنگاران به عنوان دیده بانان نظام هستند که در صیانت از حقوق مردم و شهروندی در غالب اطلاع رسانی عمومی بی ادعا ترین انتقال دهنده اخبار هستند.

,

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به آموزش کودکان کار گفت: برای کودکان کار آموزش‌هایی را مهیا می‌کنیم و در این خصوص مربیانی آموزش هدفمند می‌بینند.

,

وی با اشاره به اینکه کشور با مشکلاتی دست به گریبان است که استان زنجان هم از این امر مثتثنی نیست گفت: بیکاری یکی از مشکلات مهم امروز کشور است که فنی و حرفه‌ای با برنامه‌های مناسب می‌تواند کمی از این مشکلات را بکاهد.

,

انصاری با اشاره به آموزش کار برای کودکان کار عنوان کرد: برای کودکان کار آموزش‌هایی را مهیا می‌کنیم و در این خصوص مربیانی آموزش هدفمند می‌بینند.

,

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود فنی و حرفه‌ای برای ایجاد اشتغال عنوان کرد: ما می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود جوانان جویای کار را آموزش بدهیم.

,

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به آموزش پرسنل وظیفه نیروهای مسلح تصریح کرد: سالانه 1000 نفر از نیروهای مسلح آموزش می بینند که هر سرباز یک مهارت برای اشتغال است.

,

وی خاطر نشان کرد: آموزش‌های ما متناسب با بازار کار نیست و برای اینکه شروع خوبی داشته باشیم باید موقعیت‌های استان را شناسایی کنیم.

,

انصاری با اشاره به اینکه در بخش صنایع خودروهای سبک و سنگین اعتبارات خوبی از طرف استان دریافت کرده‌ایم عنوان کرد: فنی و حرفه‌ای استان 18 خودرو خریداری کرده و چندین دوره آموزشی تخصصی برگزار کردیم.

,

وی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده فنی و حرفه‌ای برای استان در سال جاری گفت: برای سال جاری هدف گذاری کردیم که در بخش انرژی‌های تجدید پذیر کار کنیم که استان زنجان اقلیم خیلی خوبی برای تولید انرژی خورشیدی دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه