اخبار داغ

استاندار سمنان در مراسم روز خبرنگار:

از دسترسی آزاد به اطلاعات حمایت می‌کنیم/ مدیران در برخورد با رسانه‌ها «سعه صدر» داشته باشند

از دسترسی آزاد به اطلاعات حمایت می‌کنیم/ مدیران در برخورد با رسانه‌ها «سعه صدر» داشته باشند
استاندار سمنان با بیان اینکه مدیران باید در برخورد با رسانه‌ها از خود سعه صدر نشان دهند گفت: از دسترسی آزاد به اطلاعات براساس قانون حمایت می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار استان سمنان، پیش از ظهر امروز با حضور سید شهاب‌الدین چاوشی استاندار سمنان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس، جمعی از مدیران کل استان و نیز مدیران مسئول و خبرنگاران رسانه‌های استان در آمفی‌تئاتر اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

استاندار سمنان در این مراسم با بیان اینکه این روز فرصت مناسبی برای شنیدن دغدغه‌های خبرنگاران استان است گفت: جامعه خبری استان را افرادی فرهیخته، توانمند و فعال تشکیل می‌دهد که در طول سال در کنار دستگاه‌های اجرایی قرار دارند و به پوشش برنامه‌ها و رویدادهای مهم استان می‌پردازند.

,

چاوشی با تاکید بر اهمیت خبر و اطلاع‌رسانی در شرایط کنونی کشور اظهار کرد: خبرنگاری، حرفه‌ای خطیر است و فعالیت در این بخش، دقت نظر و توجه بسیاری می‌طلبد.

,

وی با اشاره به حضور خود در نقاط مختلف استان سمنان طی دوره مسئولیت استانداری سمنان افزود: می توانم اثبات کنم که در این مدت، به مناطقی از استان سفر کردم که پیش از آن کمتر شاهد حضور مدیران بوده است.

,

نماینده عالی دولت در استان سمنان با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام ملی گفت: در شرایط فعلی اگر دولت و ملت از یکدیگر فاصله بگیرند و یا جدا شوند همه متضرر خواهیم شد.

,

چاوشی تصریح کرد: خبرنگاران، مدیران و آحاد مردم باید در هر موقعیتی که قرار دارند مسئولیت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و مسئولیت رفتارهای خود را بپذیرند.

,

وی با بیان اینکه مدیران استان باید برای اقناع افکار عمومی از دریچه رسانه‌ها تلاش کنند گفت: آیندگان در مورد عملکرد اقشار مختلف ملت ایران در مقطع زمانی کنونی، قضاوت واحدی خواهند داشت لذا باید برای ارتقای عملکرد خود در بخش‌های مختلف در کنار یکدیگر قرار بگیریم.

,

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتقاد برخی خبرنگاران برای تحت فشار قرار گرفتن رسانه‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: از همین تریبون از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان می‌خواهم اگر شکایتی از خبرنگاران و رسانه‌های استان را پیگیری می‌کنند آن را پس بگیرند.

,

چاوشی با اشاره به تصویب قانون دسترسی آزاد به اطلاعات گفت: استانداری سمنان از اجرای این قانون حمایت می‌کند و به بزودی جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه برای بررسی ابعاد مختلف این قانون برگزار خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه