اخبار داغ

یادداشت/

آقایان تکراری، تکرار های شما این بلاها را سر مردم آورد

آقایان تکراری، تکرار های شما این بلاها را سر مردم آورد
اگر امروز سکه و دلار هر روز رکورد می شکند و معیشت مردم هر روز بد تر از پیش می شود، نتیجه مدیریت اشرافی، متکبرانه و بی اعتنا به مردم است که حتی عارش می آید از مردم عذر خواهی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز،  حال و روز این روزهای ما حال روز آن مستی است که مأمور ژاندارمری او را به جرم اینکه با حالت مستی پا به شهر گذاشته بود؛ بازخواست می کرد. شهری که قاضی اش در خواب به سر می برد و والی اش در میکده پی عیاشی بود، ژاندارمری هم با دو هزار و ده شاهی از خیر جرمت می گذشت. خلاصه در وصف این روز های جامعه ایران باید گفت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دیمه نیوز, ،,

گر حکم کنند که مست گیرند / در شهر هرآنکه هست گیرند

, گر حکم کنند که مست گیرند / در شهر هرآنکه هست گیرند,

افشاگری بدعتی بود که از انتخابات ۸۸ و مناظره های پر حاشیه اش بنا نهاده شد. بدعتی که در مناظره های انتخاباتی سال ۹۲ و ۹۶ هم ادامه پیدا کرد. بواسطه این بدعت، تصویری که در اذهان مردم از انتخابات ایجاد شد، تصویر انتخاباتی بود که در پایان شمارش آرا نامزدی روی کار خواهد آمد که پرونده سیاهش پر است از فساد مالی و لابی گری و غیره. این فضا ادامه پیدا کرد تا اردیبهشت سال ۹۷ که فشار های اقتصادی بر مردم چند برابر شد.

,

در این وضعیت، شبکه های اجتماعی میان فشار های اقتصادی اخیر با مشکلات معیشتی که در این چهل سال گریبان مردم را گرفته بود، تمایز ایجاد کرد. چرا که تا پیش از این اگر اوضاع اقتصادی کمر مردم را خم می کرد با چند نمایش رسانه ای مردم را قانع می کردند. در صورتی که در این چهل سال مسئولین لیبرال و غرب پرست ذره ای شریک در سختی های مردم نبوده اند و در ویلا های آنچنانیشان در شمال شهر به ریش مردم می خندیدند.

,

اما این بار حربه مسئولین مدعی دیگر کارگشا نبود. در سه چهار ماه اخیر بدعتی که از انتخابات ۸۸ ایجاد شده بود دامن گیر مسئولین خرد و کلانی شد، که از سفره ی انقلاب پی سهم خود و خانواده شان بودند. یک بار صفحه اجتماعی پسر سفیر دانمارک خبر ساز شد، بار دیگر عکس های دختر و پسر آقای سخنگو، بار دیگر عکس های دختر فلان نماینده در مراسم های لاکچری و کشور های اروپایی منتشر شد. این روز ها کار به حدی بالا گرفته است که دیگر انتشار نامه های محرمانه برای سفارش فلان فامیل آقای رئیس جمور و پسر فلان وزیر و دختر فلان نماینده امری عادی محسوب می شود. در واقع وخامت ماجرا در حدی است که نماینده ها و مسولین غرب زده که سال هاست خون مردم را در شیشه می کنند، در جلسه استیضاح وزیر کار با پخش زنده از رادیو و تلویزیون پته هم را روی آب می ریزند. نماینده ای به پشت میکرفن می رود و مجلس مهمانی وزیر را به شام معاویه و یزید تشبیه می کند و از تلاش های وزیر برای رای آوردن می گوید. نماینده ای دیگر از دختر نائب رئیس می گوید و خلاصه در دولت امید گر حکم کنند که دزد گیرند، در شهر هرآنکه هست گیرند…

,

آقایان تکراری بدانید که تکرار های شما این بلا را سر مردم ایران آورده است. آقایان تکنوکراتی که از دولت سازندگی روی کار آمدید و اندیشه های غرب گرای خودتان را به جامعه انقلابی ایران تزریق کردید و هر سال از مدیریتتان گذشت فاصله طبقاتی در جامعه ایران چند برابر شد. آقایان نئولیبرالی که با روی کار آمدنتان در دولت اصلاحات، دریچه ای به روی رانت و ویژه خواری برای اقوام و فرزندانتان فراهم شد. فرزندانی که شایسته اداره خود هم نیستند چه برسد به اداره فلان پالایشگاه و فلان کارخانه دولتی. بیچاره مردمی که آخرت باید پاسخ گوی پیروی از تکرار های احمقانه ی شما باشند. آقایان سرمایه داری که از ابتدای انقلاب ریشه به تیشه عدالت زده اید و ذره ای به آرمان های امام عزیزمان معتقد نیستید، بدانید که دیگر حماقت ها و دشمنی های شما تکراری شده است.

,

اگر امروز سکه و دلار هر روز رکورد می شکند و معیشت مردم هر روز بد تر از پیش می شود، نتیجه مدیریت اشرافی، متکبرانه و بی اعتنا به مردم است، که حتی عارش می آید از مردم عذر خواهی کند و بعد از ماه ها در پخش تلویزیونی چشم بر همه فساد ها و رانت های لو رفته از کابینه می بندد و با لبخند نفرت انگیزی مردم را به رفراندوم تشویق می کند. خلاصه آقایان تکراری بدانید که تکرار شما است که این بلا را بر سر مردم آورده است…

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه