اخبار داغ

فرمانده انتظامی گچساران/

دستگیری بیش از یک هزار متهم درگچساران/ قاچاق کالا 18درصد دراین شهرستان کاهش یافت

دستگیری بیش از یک هزار متهم درگچساران/ قاچاق کالا 18درصد دراین شهرستان کاهش یافت
فرمانده انتظامی گچساران گفت:کشف و ضبط قاچاق کالا نسبت به مدت مشابه 18 درصد کاهش داشته است و از ابتدای سالجاری تا کنون 16 میلیارد و 507 میلیون و 991 هزار ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد اما در سال گذشته در مدت مشابه بیش از20 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،سرهنگ دوم سید محمد موسوی ،فرمانده انتظامی گچساران در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روزخبرنگارگفت:خبرنگاران پل ارتباطی مسئولان با مردم هستند، امنیت مردم جزء وظایف نیروی انتظامی و ایجاد آرامش در شهر بر عهده خبرنگاران و نوع اطلاع رسانی آنها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

وی درادامه با اشاره به عملکرد ناجا دراین شهرستان افزود:در زمینه وقوع سرقت از ابتدای سالجاری تاکنون 193مورد سرقت کشف که این آمار نسبت به سال گذشته 8 درصد کاهش داشته است ودر مدت مشابه سال گذشته تعداد 204 فقره سرقت در شهرستان گچساران کشف شد.

,

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد:تعداد 137 نفردر این زمینه دستگیر که این آمار نسبت به سال گذشته 63 درصد افزایش داشته است.

,

موسوی در ادامه با اشاره به کشف انواع مواد مخدر درگچساران اظهار کرد: در سالجاری 275 کیلوو 827 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد که در این زمینه افزایش 62 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل وجود داشته است که در مدت مشابه سال گذشته 172 کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان کشف شد.

,

فرمانده انتظامی گچساران افزود:نیروی انتظامی این شهرستان در زمینه انهدام باند توزیع کننده انواع مواد مخدر در این شهرستان  نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشته است که از ابتدای سالجاری تاکنون تعداد 58 خرده فروش انواع  موادمخدر در شهرستان دستگیر شده که این آمار نسبت به مدت سال قبل 12 درصد افزایش داشته است.

,

وی درادامه اظهار کرد:با تعامل خوبی که سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی وجود داشته امسال تعداد 128 نفر معتاد دستگیر و برای ترک به مراکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند، از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد17 نفر قاچاقچی موادمخدر، 52 دستگاه حامل مواد مخدر در این شهرستان توقیف که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 183 درصد افزایش داشته است.

,

موسوی در ادامه با اشاره به توقیف انواع موتورسیکلت و خودرو دراین شهرستان تصریح کرد:در این مدت یک هزار و 264 دستگاه خودرو و موتورسکیلت توقیف که از این تعداد90 دستگاه فاقد پلاک بوده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28 درصد افزایش داشته است.

, .,

فرمانده انتظامی گچساران درادامه اظهارکرد: در زمینه کشف و ضبط قاچاق کالا نسبت به مدت مشابه 18 درصد کاهش وجود داشته است و از ابتدای سالجاری تا کنون 16 میلیارد و 507 میلیون و 991 هزار ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد این در حالی است که در سال گذشته در مدت مشابه بیش از20 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

,

وی افزود:71 دستگاه خودرو در زمینه کشفیات قاچاق کالا توقیف شده است که در این زمینه 65 نفر دستگیر و به مراجع قضائی ارجاع داده شد. در زمینه کشف سلاح غیر مجاز نبست به سال گذشته 22 درصد افزایش کشف وجود داشته است.

,

 موسوی درادامه به دستگیری متهمان در تمامی جرائم اشاره وگفت: تعداد یک هزار و 70 نفر در این مدت دستگیر شده‌اند، در مدت مشابه سال گذشته  تعداد 887 نفر در زمینه تمامی جرائم دستگیر شدند که امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش داشته است.

, .,

موسوی در ادامه به تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد چهار هزار و 848 تماس از سوی شهروندان با این مرکز برقرار شده که از این تعداد چهار هزار و 904 مورد عملیاتی شده که این آمار نسبت به مدت سال قبل 71 درصد افزایش داشته است که  در مدت مشابه سال گذشته تعداد دو هزار و 35 تماس با این مرکز برقرار شده بود.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه