اخبار داغ

با برگزاری اختتامیه صورت گرفت؛

پایان کار کلاس‌های اوقات فراغت ورزشی در بردسکن

پایان کار کلاس‌های اوقات فراغت ورزشی در بردسکن
اختتامیه کلاس‌های اوقات و فراغت ورزشی در بردسکن با حضور کلیه دانش آموزان و والدین همراه با جشن و برنامه های هنری در مجتمع ورزشی سیزده آبان این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، اختتامیه کلاس‌های اوقات و فراغت ورزشی در بردسکن پیش از ظهر امروز با حضور کلیه دانش آموزان و والدین همراه با جشن و برنامه های هنری در مجتمع ورزشی سیزده آبان این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

محمد دانشور در این مراسم با بیان اینکه باید سرمایه گذاری و وقت گذاری لازم در بخش ورزش انجام شود، اظهار داشت: اوقات و فراغت به معنای تحرک در فرزندان است تا زندگی خوب و شادی را داشته باشیم.

,

وی با بیان اینکه کاهش اضطراب، نظم انضباط در کار، افزایش اعتماد به نفس از جمله فواید ورزش است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بزرگ‌ترین بیماری ممکن بیماری های قلبی و عروقی است که ناشی از کم تحرکی فرد می باشد به همین منظور باید فرزندان خود را از سنین پایین با ورزش آشنا کنیم.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن با اشاره به مضرات فضاهای مجازی تصریح کرد: متأسفانه فرزندان ما بیشتر وقت خود را در فضای مجازی سپری می کنند و تا حدودی کم تحرک شده اند که باید والدین در این خصوص بیشتر هوشیار باشند و تحرک را در دل فرزندان خود نهادینه کنند.

,

 

,

در ادامه این مراسم همچنین رضا خواجه با بیان اینکه ثبت نام کلاس‌های اوقات فراغت ورزشی تابستان ۹۷ آموزش و پرورش از خردادماه شروع شد، اذعان کرد: این کلاس‌ها در سه پایگاه اوقات فراغت مجتمع ورزشی 13 آبان، مجموعه چمن شهید مطهری و استخر روباز برگزار شد.

,

وی افزود: کلاس‌های اوقات فراغت در 10 رشته ورزشی جهت دانش آموزان دختر و پسر کلیه مقاطع تحصیلی با شرکت ۵۰۰ نفر به مدت ۱۷ جلسه برگزار شد که برنامه های دیگری نظیر جشن شادمانه و مسابقه و استفاده از استخر روباز و استخر آب گرم در کنار آموزش رشته های ورزشی اجرا شد.

,

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش بردسکن با بیان اینکه در این کلاس ها از مربیان خوب و باتجربه و دارای مدارک مربیگری و بخصوص دبیران تربیت بدنی استفاده شده است، عنوان کرد: تمام سعی آموزش و پرورش و تربیت بدنی ایجاد فضای شاد و مفرح برای فرزندان در کنار ورزش است تا ورزشکاران ما با ورزش زندگی کنند.

,

گفتنی است در پایان این مراسم از عوامل اجرایی، مربیان و دانش آموزان برتر با اهدا جوایز تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه