اخبار داغ

خشایار الوند

نگذاشتند «شب‌های برره۲» را بسازیم/ مراقب خط قرمزها هستم

نگذاشتند «شب‌های برره۲» را بسازیم/ مراقب خط قرمزها هستم
یک نویسنده سریال های طنز بیان کرد که ما می خواستیم «شب های برره ۲» را بسازیم و نگذاشتند و به همین دلیل سراغ ساخت «در حاشیه» رفتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خشایار الوند درباره اینکه طرح و فیلمنامه ای برای تلویزیون خواهد داشت یا خیر؟ بیان کرد: نوروز ۹۷ نویسندگی سریال «دیوار به دیوار ۲» را بر عهده داشتم که هنوز تسویه حساب نشده است و با این وجود دیگر انگیزه ای برای کار در تلویزیون ندارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: تلویزیون هم بدقول و هم بدحساب است و از طرفی هم نظارتی در تبدیل متن ها به اجرا وجود ندارد و تا وقتی کار مرا تسویه نکند پروژه دیگری نمی نویسم.

,

نویسنده «پایتخت» همچنین با اشاره به مشکلات ساخت سریال های طنز عنوان کرد: هزینه های ساخت سریال ها یک طرف، ممیزی هایی که وجود دارد نیز مشکلات دیگر این سریال هاست. البته در شبکه نمایش خانگی دست نویسنده و کارگردان بیشتر باز است و اگر قرار باشد کاری با محدودیت های قدیمی در تلویزیون ساخته شود فایده ندارد و مثل خیلی از کارگردانان، دیگران هم به شبکه نمایش خانگی می روند.  

,

وی که یکی از نویسندگان «شب های برره» است درباره ساخت سری دوم این سریال بیان کرد: اولین مساله در ساخت سریال مهران مدیری مشکلات مالی سازمان است؛ اینکه اصلا پولی وجود دارد که گروه گران قیمتی مثل مدیری را حمایت کند و اینکه آیا اسپانسرها حاضرند در سریال سرمایه گذاری کنند. به هر حال برای کار درجه یک باید آدم های درجه یک دور هم جمع شوند که بودجه اش گران است.

,

نویسنده «قهوه تلخ» درباره سریال مهران مدیری اضافه کرد: من فکر نمی کنم سریال جدید مهران مدیری «شب های برره ۲» باشد چون ما می خواستیم «شب های برره ۲» را بسازیم و نگذاشتند و به همین دلیل سراغ ساخت «در حاشیه» رفتیم.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره طنزهایی که این روزها در تلویزیون و سینما به لودگی و سطحی نگری کشیده شده اند، بیان کرد: وقتی با خیلی چیزها نتوانید شوخی کنید به لودگی کشیده می شوید و سطحی شدن شوخی ها وقتی است که همه درهای شوخی بسته می شود.

,

نویسنده سریال های طنز در پایان درباره اینکه چه خط قرمزی برای طنز و کمدی وجود دارد اظهار کرد: من خودم خط قرمز هستم و آنچه که خودم را برایش سانسور می کنم خانواده ام است. اگر شوخی ای پخش شود و بچه ام از من بپرسد منظور از آن واژه یا جمله چیست و من نتوانم بگویم خود را سانسور می کنم در واقع چیزی را که رویم نشود جلوی خانواده بشنوم یا ببینم، نمی نویسم.

,

 

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه