اخبار داغ

نماینده مجلس شورای اسلامی:

برخورد با احتکارکنندگان مانند زمان جنگ باشد/ دولت از ظرفیت بسیج در جهت رفع مشکلات اقتصادی استفاده کند

برخورد با احتکارکنندگان مانند زمان جنگ باشد/ دولت از ظرفیت بسیج در جهت رفع مشکلات اقتصادی استفاده کند
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که باید با احتکارکنندگان مانند زمان جنگ برخورد شود و مردم این برخورد را ببینند گفت: بسیج با اقدامات خوبی که انجام داده، نشان داده در مشکلات اقتصادی صددرصد در کنار مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص برخورد با احتکارکنندگان اظهار کرد: نظارت بر احتکارکنندگان باید مانند زمان جنگ باشد و در این زمینه نباید با کسی تعارف داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،,  در خصوص برخورد با احتکارکنندگان اظهار کرد: نظارت بر احتکارکنندگان باید مانند زمان جنگ باشد و در این زمینه نباید با کسی تعارف داشته باشیم.,

 

,

وی افزود: باید با احتکارکنندگان مانند زمان جنگ برخورد شود و مردم این برخورد را ببینند.

,

 

,

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مردم از نظر اقتصادی به اندازه کافی تحت فشار هستند، تصریح کرد: در شرایط فعلی کسی نباید چیزی که مورد نیاز مردم است را از بازار جمع کند و با قیمت گران‌تری در اختیار مردم قرار دهد.

,

 

,

امیرحسنخانی بیان کرد: به هیچ وجه قابل تحمل نیست که علاوه بر فشارهای اقتصادی خارجی، داخلی‌ها نیز که تعداد آن‌ها انگشت‌شمار است، فشارهایی به مردم وارد کنند.

,

 

,

وی ادامه داد: بایستی مجلس، قوه قضاییه و دولت به شدیدترین نحو با افرادی که فساد اقتصادی، ازجمله گران‌فروشی و احتکار انجام می‌دهند، برخورد کنند که انتظار مردم نیز همین است.

,

 

,

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بسیج یک نیروی مردمی و همیشه در صحنه است، گفت: بسیج با اقدامات خوبی که انجام داده، نشان داده در مشکلات اقتصادی صددرصد در کنار مردم است.

,

 

,

امیرحسنخانی عنوان کرد: امروز بیش از پیش به نظارت مردمی بر دستگاه‌های دولتی، نمایندگان مجلس و قوه قضاییه نیاز است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: اکنون اگر جنگ اقتصادی داریم، بسیج می‌تواند جلودار باشد و دولت باید برنامه‌ریزی کند تا از ظرفیت بسیج در جهت رفع مشکلات اقتصادی استفاده کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه