اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان:

کشف احتکار ۲۷ میلیاردی برنج و روغن موتور در زنجان/ با احتکار کالا در استان زنجان به شدت برخورد می‌شود

کشف احتکار ۲۷ میلیاردی برنج و روغن موتور در زنجان/ با احتکار کالا در استان زنجان به شدت برخورد می‌شود
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش برخورد با احتکار کالا در زنجان گفت: برنج و روغن موتور احتکار شده به میزان 27 میلیارد در زنجان کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار آزادی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه بازاریان انسان‌های شریفی هستند اظهار داشت: تعدادی از افراد در این قشر ممکن است از وضعیت فعلی بازار سوء استفاده کرده و دست به احتکار بزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی از کشف بیش از 60 هزار لیتر روغن موتور و 13 تن برنج احتکار شده به ارزش 27 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر و خرمدره خبر داد.

,

وی ابراز کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار روغن موتور و برنج در 2 انبار واقع در شهرستان ابهر و خرمدره مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

,

سردار آزادی افزود: بلافاصله با کسب مجوز قضائی و با حضور نمایندگان پلیس امنیت عمومی، تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت، طی دو عملیات از انبارهای مورد نظر بازدید به عمل آمد که در نتیجه 60 هزار لیتر روغن موتور و 13 تن برنج ایرانی و خارجی 228 عدد لوازم بهداشتی و6 تعداد 6 هزار عدد تاید دستی و ماشینی ایرانی فاقد مدارک و احتکار شده، کشف و توقیف شد.

,

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله های احتکار شده را 27 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان گفت: شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

وی تصریح کرد: به این افراد شدیدا اخطار داده می‌شود که تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها با همکاری مردم و اطلاعات خوبی که در اختیار مردم قرار می‌دهند با این افراد برخورد قاطع می‌شود.

,

احتکار 50 میلیاردی در زنجان   

, احتکار 50 میلیاردی در زنجان   , احتکار 50 میلیاردی در زنجان   ,

فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس آگاهی استان، 8 هزار و 274 عدد انواع لوازم خانگی و الکتریکی احتکار شده به ارزش 50 میلیارد ریال را در زنجان کشف کردند.  

,

وی با اشاره به مبارزه جدی با سودجویان و اخلالگران اقتصادی بیان کرد: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان، از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار انواع لوازم خانگی و برقی در 2 انبار واقع در زنجان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

,

سردار آزادی افزود: بلافاصله با کسب مجوز قضائی و با حضور نمایندگان پلیس آگاهی، ماموران اماکن، تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت، طی یک عملیات از انبارهای مورد نظر بازدید به عمل آمد که در نتیجه آن 8 هزار و 274 عدد انواع لوازم خانگی و لوازم الکتریکی فاقد مدارک و احتکار شده،کشف و توقیف شد.  

,

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله لوازم خانگی و برقی احتکار شده را 50 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص 3 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.  

,

فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان گفت: شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه