اخبار داغ

با دستوررئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی؛

گوشت یارانه‌ای احتکار شده به مشتریان عرضه شد

گوشت یارانه‌ای احتکار شده به مشتریان عرضه شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به کشف 500 کیلوگرم گوشت یارانه‌ای احتکار شده در استان زنجان گفت: با دستوررئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی گوشت یارانه‌ای احتکار شده به مشتریان عرضه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تشدید برخورد با محتکران کالا در استان زنجان اظهار کرد: جلوگیری از احتکار کالا در دستور کار بازرسان قرار گرفته و با احتکار کنندگان براساس قانون به شدت برخورد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به کشف گوشت احتکار شده در استان زنجان تصریح کرد: گوشت یارانه ای احتکار شده از یک فروشگاه معتبر در زنجان کشف شد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: براساس دریافت گزارشات مردمی‌، رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی استان از فروشگاه مورد نظر بازدید کرد که در حین بررسی مشخص شد واحد متخلف اقدام به احتکار بیش از 500 کیلوگرم گوشت یارانه ای کرده است.

,

وی عنوان کرد: پس از بررسی همه جوانب‌، با دستور رییس شعبه تعزیرات حکومتی‌، گوشت احتکار شده در محل به مشتریان عرضه و مراتب صورتجلسه شد.

,

ممیزی با بیان اینکه بازرسان تعزیرات حکومتی به صورت فعال در بازار حضور دارند و در صورت دریافت گزارشی از احتکار محل مورد نظر مورد بازرسی قرار خواهد کرفت عنوان کرد: با متخلفان بدون هیچ اقماضی براساس قانون برخورد می‌شود.

,

اجرای طرح ویژه مقابله با احتکار

, اجرای طرح ویژه مقابله با احتکار,

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از برگزاری طرح ویژه مقابله با احتکار کالا در زنجان خبر داد.

,

ممیزی افزود: پس از هماهنگی های صورت گرفته و دریافت گزارشات مردمی مبنی بر احتکار کالا در چند نقطه شهر، تعداد شش اکیپ ویژه متشکل از رؤسای شعب تعزیرات حکومتی، پلیس آگاهی، بازرسین سازمان صنعت ومعدن و تجارت و اماکن  تشکیل و بصورت همزمان و کاملا سرزده اقدام به بازرسی از انبارها نمودند.

,

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان دراین خصوص افزود: در یکی از موارد‌، واحد مسکونی نگهداری لوازم خانگی مورد بازرسی قرار گرفت که بدلیل عدم ارائه مدارک قانونی از جمله فاکتور خرید و فروش و همچنین شرایط نگهداری کالاها‌، جهت اعمال قانون و انجام تحقیقات بیشتر با دستور رئیس شعبه حاضر در اکیپ، واحد مورد نظر پلمپ وگزارش تخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

,

لازم به ذکر است ارزش کالاهای توقیفی بیش از 50 میلیارد ریال بوده که شامل انواع لوازم خانگی از قبیل: یخچال، ماشین ظرفشویی، تلویزیون وغیره است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه