اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد:

اقداماتی که برای آب استان یزد انجام می‌شود کافی نیست/مسئولان روند مسئله آب یزد را گزارش دهند

اقداماتی که برای آب استان یزد انجام می‌شود کافی نیست/مسئولان روند مسئله آب یزد را گزارش دهند
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با تأکید بر لزوم پیگیری جدی‌تر مسئله آب استان یزد توسط مسئولان، گفت: اقداماتی که در زمینه آب انجام می‌شود، کافی نیست و باید مسئولان در مورد روند مسئله آب به مردم گزارش دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ «محمدرضا صباغیان» رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا خاطرنشان کرد: مسئله آب، کسب‌وکار در استان، کشاورزی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری هست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه مسئله آب یکی از موضوعاتی است که مجمع نمایندگان به‌عنوان یکی از اولویت‌ها آن را دنبال می‌کند، گفت: واقعیت این است که باید مسئله آب استان یزد ضمن اولویت‌دار بودن به‌طورجدی نیز دنبال شود.

,

صباغیان ادامه داد: با توجه به آثاری که کم‌آبی بر استان داشته است، در مجلس شورای اسلامی خواستیم که این مشکل چه از طریق بخش خصوصی و چه از طریق دولتی دنبال شود؛ چندی پیش حضور وزیر نیرو در یزد بر همین اساس بود.

,

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز با بیان اینکه کمبود آب در استان یزد حوزه صنعت و کشاورزی را به‌شدت تحت تأثیر قرار داده است، تصریح کرد: کارهایی که در زمینه آب انجام می‌شود، کافی نیست و باید مسئولان در این زمینه به‌طور منظم گزارش‌هایی را به مردم ارائه کنند.

,

وی اشتغال را از اولویت‌های مورد پیگیری مجمع نمایندگان یزد عنوان کرد و افزود: در همین راستا برای رفع مشکل سرمایه‌گذاران در بخش معدن که منجر به کسب‌وکار و اشتغال می‌شود، تلاش می‌کنیم.

,

این مقام مسئول اذعان کرد: از اولویت‌های دیگر استان با توجه به شرایطی که در هر شهرستان حاکم هست، کشاورزی هست که برای رفع مشکلات در این زمینه اقداماتی صورت گرفته است.

,

وی با بیان اینکه مجلس قوانین خوبی را برای رونق کسب‌وکار مصوب کرده است، گفت: ما به درآمد برای اداره کشور نیاز داریم اما مجلس برای اینکه اقتصاد رونق داشته باشد طرح‌ها و قوانین خوبی را تصویب کرده است؛ کاهش تراز مالیات و عوارض در برخی جاها ازجمله این قوانین بوده است.

,

صباغیان ادامه داد: دستگاه‌ها اجرایی باید همت به خرج داده و موضوع کسب‌وکار را به شکل جدی دنبال کنند؛ یکی از اولویت‌های مهم استاندار یزد سرمایه‌گذاری و ایجاد کسب کار است که روند خوبی را در این زمینه طی می‌کنیم.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: ما نمایندگان مجلس اگر بتوانیم قوانین خوبی تصویب کنیم، قوانین را خوب اصلاح کنیم و ریل‌گذاری خوبی انجام شود و بعد از تصویب قوانین نظارت خوبی هم بر اجرا داشته باشیم، خیلی از مشکلات جامعه ما حل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه