اخبار داغ

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

آمادگی همکاری بسیج با دولت در همه زمینه ها/مفسد اقتصادی جایی در جامعه ندارد

آمادگی همکاری بسیج با دولت در همه زمینه ها/مفسد اقتصادی جایی در جامعه ندارد
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با تاکید بر اینکه بسیج همیشه حاضر به همکاری با دولت در همه زمینه ها بوده است، گفت: مفسد اقتصادی جایی در جامعه ندارد و باید این احساس در مردم ایجاد شود که قوء قضائیه با مفسد اقتصادی برخورد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رضا ترابی، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز؛ با اشاره به اقدامات بسیج در شناسایی محتکرین، اظهار کرد: بسیج از اقشار مختلف جامعه از جمله روحانیت، دانشجو، پزشک وبازاری و  ... تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه بسیجیان می توانند نقش آفرینی جدی و محکمی در وضعیت کنونی اقتصادی کشور داشته باشند، افزود: بسیج اصناف می تواند با شناسایی بازاریانی که می خواهند احتکار و گران فروشی کنند و به مردم فشار مضاعف بیاورند آنها را شناسایی و با آنها برخورد کنند.

,

ترابی با بیان اینکه با شناسایی و برخورد بسیج اصناف نیازی به ورود نیروهای قضایی برای برخورد با آنها نیست، تصریح کرد: بازاریانی که خود عضو بسیج اصناف هستند می توانند خودشان قشرشان را پاک کنند و با کسانی که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند برخورد کنند.

,

وی با اشاره به اینکه اقدامات بسیجیان و سردار غیب پور در شناسایی محتکرین تاثیر زیادی بر جامعه داشته است، گفت: صحبت های سردار غیب پرور یعنی مجموعه اقشار بسیج به خصوص کسانی که در موضع اقتصادی دست بیشتری دارند مانند بسیج اصناف این ها بتوانند التهاب را در جامعه کم کنند که خوشبختانه در اقشار بسیج انجام می شود .

,

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بیان کرد: مردم مطالبات به حقی دارند مردم از مسئولان خود انتظار دارند در مقابل آنها مسئول باشند نه مسئول برای آنها این دو مطلب است! یک زمان یک مدیر خودش را در مقابل مردم مسئول می داند و گاهی مسئول مردم است که تفاوت آن امری مهم است

,

ترابی افزود: مردم دوست دارند که بدانند مدیرانشان در مقابل آنها پاسخ گو هستند ما باید کاری کنیم که مردم حس کنند مسئولان با مردم هستند و اگر هم مسئولی جایی نمی تواند کاری انجام بدهد باید نشان بدهد که دلش با مردم است.

,

وی با تاکید بر اینکه بسیج همیشه حاضر به همکاری با دولت در همه زمینه ها بوده است، تصریح کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی و کالای ایرانی که خیلی ها شعارش را داده اند اما بسیج سالیان درازی است که به آن عمل می کند در تولید ملی و فرهنگ سازی، ترویج و هم وارد عمل شده است.

,

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به اینکه بسیج مهمترین یاری برای همراهی مسائل اقتصادی با دولت برای مردم بوده است، بیان کرد: انتظار است مجموعه بسیج که در میان آن جمعی از نخبگان در بسیج طلاب، دانشجویی و اساتید فراوانی وجود دارند که می توانند راهگشایی برای مشکلات اقتصادی باشند که وجود آنها دلگرمی مردم را بیشتر می کند.

,

ترابی با اشاره به اینکه مفسد اقتصادی جایی در جامعه ندارد، خاطر نشان کرد: باید این احساس در مردم ایجاد شود که قوء قضائیه با مفسد اقتصادی در هر پست و مقامی که باشد برخورد قانع و جدی می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه