اخبار داغ

مشاور استاندار زنجان خبرداد؛

بیکاری ۲۰۰ فرزند شهید و ۲۰۰۰ ایثارگر زنجانی/۳۰ پست رسمی استانداری زنجان به ایثارگران اختصاص یافته است

بیکاری ۲۰۰  فرزند شهید و ۲۰۰۰ ایثارگر زنجانی/۳۰  پست رسمی استانداری زنجان به ایثارگران اختصاص یافته است
مشاور استاندار زنجان و مسئول هماهنگی امور ایثارگران گفت: در حال حاضر ۲۰۰ فرزند شهید و دو هزار ایثارگر در استان زنجان بیکار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، اسماعیل خدایی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، اظهارداشت:وجود شهید صارمی افتخاری برای جامعه رسانه ای محسوب می شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا, اسماعیل خدایی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، اظهارداشت:وجود شهید صارمی افتخاری برای جامعه رسانه ای محسوب می شود. ,

خدایی بیان داشت: ایثار و شهادت موضوع الهی است و می تواند مشکلات ما را برطرف کند،این یک نیاز دایمی است و تا جایی که توان داریم باید به آن بپردازیم.

,

وی گفت: سلامت جامعه در گرو آزادی مطبوعات و داشتن اختیار عمل است،شجاعت و انصاف ضرورت کار خبرنگار است که می تواند مشکلات جامعه را برطرف کند.

,

این مسئول با بیان اینکه 30 پست رسمی استانداری زنجان به ایثارگران اختصاص یافته است،افزود: شش برادر شهید،شش جانباز،شش فرزند شهید و ۱۲ رزمنده در چارت استانداری زنجان خدمت می کنند که در کل کشور زنجان جایگاه بالایی در این زمینه دارند. 

,

 وی گفت: در حال حاضر ۲۰۰ فرزند شهید و دو هزار ایثارگر در استان زنجان بیکار هستند. 

,

 مشاور امور ایثارگران استانداری زنجان برضرورت توجه دستگاه های اجرایی به سهم ۲۵ درصدی اشتغال ایثارگران تاکید کرد و گفت: در دولت فعلی توجه ویژه ای به این امر شده است و با تلاش های دولت مشکلات کاری نیز رفع می شود.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: شهیدان جواد مددیان، عزیزیان و محمد حسن مرادی کشک آبادی از شهدای رسانه زنجان محسوب می شوند.

,

این مسئول با اشاره به برگزاری جشنواره تجلیل از برترین های حوزه ایثار و شهادت،گفت: از استان زنجان ۲۱ نفر در این جشنواره شرکت کردند. 

,

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه بزرگترین رمز پس از وحی ارتباطات و اطلاع رسانی است،افزود: فداکاری و ایثارگری مردم موجب پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی شده است.

,

 کاظمی برضرورت تلاش رسانه ها در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: رسانه ها باید امید را در جامعه زنده نگه داشته و مسئولان نیز مشکلات مردم را حل کنند.  وی با اشاره به اینکه50  هزار جامعه هدف بنیاد شهید استان زنجان هستند، افزود: خدمات رسانی لازم به این قشر انجام می شود.

,

این مسئول از بروز شدن معوقات ایثارگران در استان زنجان خبرداد و گفت: طرح پایش سلامت ایثارگران نیز در استان هر ساله اجرایی می شود.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بزرگترین دغدغه خانواده های شهدا و ایثارگران را بیکاری عنوان کرد و گفت: کمیته ارزیابی از عملکرد دستگاه های اجرایی در زمینه ایجاد اشتغال برای ایثارگران تشکیل شده است. 

,

 کاظمی از تشکیل کمیته اطلاع رسانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و گفت : شیوه نامه این کمیته ابلاغ می شود. 

,

 وی با اشاره به اینکه جذب ۲۵ درصدی جامعه ایثارگری استان در دستگاه های اجرایی استان پیگیری می شود، افزود: سیستم برخط نیز طوری طراحی شده است که هر ایثارگر از منزل خود درخواست کرده و نتیجه آن را مشاهده کند.

,

این مسئول با بیان اینکه با الکترونیکی شدن برنامه های بنیاد شهید احتمال هر رانت و نارسایی برطرف شده است، افزود: با وجود کمبود اعتبار و بیکاری جامعه هدف، الکترونیکی کردن فعالیت ها موجب شفافیت در امور شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه