اخبار داغ

دادستان قزوین خبر داد؛

شناسایی ۵ انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان در استان

شناسایی ۵ انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان در استان
دادستان قزوین از شناسایی5 انبار احتکار لوازم خانگی خبر داد و گفت: پرونده در مرحله تحقیقات است؛ تاکنون تعدادی را شناسایی کردیم و افرادی تحت پیگرد قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام صادقی نیارکی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: با تلاش همکاران نیروی انتظامی و سایر ضابطین ۵ انبار که در آن نزدیک به ۳۰ هزار کالای اساسی و ضروری احتکار شده بود؛ شناسایی و پلمب شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,
, ,
 
,
وی ادامه داد: ارزش کالا‌های کشف شده حدود ۳۰ میلیارد تومان است که شامل لوازم خانگی، انواع شوینده، مواد غذایی و تجهیزت پزشکی است. 

صادقی نیارکی از تشکیل ۵ پرونده قضایی در این رابطه خبر داد و گفت: پرونده در مرحله تحقیقات است؛ تاکنون تعدادی را شناسایی کردیم و افرادی تحت پیگرد قرار گرفتند. 
,
,
,
 
,
, ,

دادستان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: احتکارکنندگان بدانند که دستگاه قضایی در برابر آنان کوتاه نخواهد آمد و منتظر برخورد قاطعانه و بدون اغماض قوه قضاییه باشند.
,
,
 
,
, ,
 
,
گفتنی است؛ دادستان قزوین در کمیسیون جرائم خاص این استان تاکید کرد: بسیاری از گرانی و نابسمانی‌های بازار به دلیل عملکرد ضعیف دستگاه‌های اجرایی در امر نظارتی خود است و به عنوان مدعی العموم به همه مسئولان مرتبط در این موضوع هشدار می‌دهم چنانچه نسبت به اقدامات نظارتی خود در بحث کنترل قیمت‌ها و بازار کوتاهی کنند مجبور به برخورد با آنان خواهیم شد.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه