اخبار داغ

مدیرکل روابط بین الملل و تشریفات استانداری زنجان:

مجاهدت در حوزه اطلاع رسانی نیاز امروز جامعه است/ مردم در برابر حق، خاضع و پذیرنده هستند

مجاهدت در حوزه اطلاع رسانی نیاز امروز جامعه است/ مردم در برابر حق، خاضع و پذیرنده هستند
مدیرکل روابط بین الملل و تشریفات استانداری زنجان نیاز امروز جامعه را مدیریت جهادی عنوان کرد و گفت: در حوزه اطلاع رسانی نیز نیازمند مجاهدت هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،;ادریس سالاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرصت ها همواره محدود بوده و ضروری است از فرصت هایی که خداوند در اختیار ما گذاشته است، به درستی استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از موج رسا،, موج رسا, ;, ادریس سالاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرصت ها همواره محدود بوده و ضروری است از فرصت هایی که خداوند در اختیار ما گذاشته است، به درستی استفاده کنیم.,

وی با بیان اینکه همه از امکاناتی که در اختیار داریم باید به نحو مطلوب استفاده کنیم، گفت: استفاده از فرصت ها نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت.

,

وی بحث خبر و ایثار و شهادت را عجین شده با هم عنوان کرد و گفت: در تاریخ پرافتخار تشیع به ویژه حادثه عظیم کربلا پیام رسانی نقش بی بدیلی را داشته است چنانکه مشاهده می کنیم حادثه کربلا توسط حضرت زینب (س) به جامعه جهانی مخابره می شود.

,

این مسئول با اشاره به پیشینه خبر و اطلاع رسانی در دوران معاصر، گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز فعالیت های انقلابی مردم اطلاع رسانی می شد.

,

وی با بیان اینکه در انتقال پیام ۱۵ خرداد در ورامین نیز اطلاع رسانی نقش پر رنگی داشته است، افزود: پیام دستگیری امام خمینی (ره) توسط حکومت مستکبر نیز توسط روحانیون و دانشگاهیان به مردم منتقل شد و در نهایت چهلم هایی برای حاج آقا مصطفی برگزار شد که موجب گره خوردن پیام انقلاب با مردم بود.

,

 مدیرکل روابط بین الملل و تشریفات استانداری زنجان با اشاره به اینکه مردم همواره در برابر حق بیدار،خاضع و پذیرنده هستند، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس هم این پیام رسانی بود که موجب شد فوج فوج مردم به جبهه ها رفتند.

,

سالاری خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی از وضعیت جنگ در دوران دفاع مقدس موجب شد تا مردم در کنار رزمندگان بجنگندند.

,

وی با اشاره به اینکه امروز هم دشمن وجود دارد و همواره درصدد توطئه علیه نظام اسلامی است، گفت: گاهی به گفته مقام معظم رهبری اولویت ها را فراموش می کنیم در حالی که انقلاب و تمامیت ارضی و ولایت فقیه اصالت است. 

,

این مسئول برضرورت افزایش آستانه تحمل و چشم پوشی از برخی خطاها برای حفظ انقلاب تاکید کرد و گفت: حفظ انقلاب اسلامی باید اولویت همگان باشد.

,

مدیرکل روابط بین الملل و تشریفات استانداری زنجان با اشاره به ظرفیت های استان زنجان در حوزه های مختلف، بیان داشت: نگاه مردم ایران و جهان به زنجان،اخباری است که در رسانه ها منتشر می شود.

,

سالاری بیان داشت: ظرفیت هایی همچون دسته های عزادرای اصیل و سنتی، شهدای غواص دریادل،شهدای مدافع حرم و شهید شهریاری مدال افتخاری برگردن استان زنجان محسوب می شود.

,

وی نیاز امروز جامعه را  مدیریت جهادی عنوان کرد و گفت: در حوزه اطلاع رسانی نیز نیازمند مجاهدت هستیم.

,

این مسئول تصریح کرد:باید  ویژگی های مجاهدان را مطالعه کرده و تلاش کنیم با همان روحیه،مطابق مصلحت نظام و مردم عمل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه