اخبار داغ

در پاسخ به دانا صورت گرفت:

اقدام تحسین برانگیز مسئولان باغ کتاب تهران/ کتاب موهن از قفسه‌های این مرکز کتاب جمع‌آوری شد

اقدام تحسین برانگیز مسئولان باغ کتاب تهران/ کتاب موهن از قفسه‌های این مرکز کتاب جمع‌آوری شد
مسئولان باغ کتاب تهران در اقدامی قابل تقدیر و شایسته، بعد از انتشار یک خبر، کتاب موهن را جمع آوری و پست های تبلیغی این کتاب در کانال باغ کتاب تهران را حذف کردند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی انتشار خبر منتشر شده در شبکه اطلاع رسانی راه دانا با عنوان غرض ورزی در انتشار یک کتاب جعلی درباره ارزش های انقلاب اسلامی/ شهرداری کتاب موهن را به عنوان کتاب تاریخی معرفی کرد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, غرض ورزی در انتشار یک کتاب جعلی درباره ارزش های انقلاب اسلامی/ شهرداری کتاب موهن را به عنوان کتاب تاریخی معرفی کرد, , غرض ورزی در انتشار یک کتاب جعلی درباره ارزش های انقلاب اسلامی/ شهرداری کتاب موهن را به عنوان کتاب تاریخی معرفی کرد, غرض ورزی در انتشار یک کتاب جعلی درباره ارزش های انقلاب اسلامی/ شهرداری کتاب موهن را به عنوان کتاب تاریخی معرفی کرد,

مسئولان باغ کتاب تهران در اقدامی قابل تقدیر و شایسته، کتاب موهن را جمع آوری و پست های تبلیغی این کتاب در کانال باغ کتاب تهران را حذف کردند.

,

همچنین مسئولان مربوطه اعلام کردند که با توجه به اینکه کتاب «ایران بین دو انقلاب» با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است، معرف این کتاب در شبکه های اجتماعی در خصوص محتویات دقیق این کتاب اطلاعات کافی نداشته است.

,

در اطلاعیه باغ کتاب تهران آمده است: باغ کتاب تهران پایبند تمامی ارزش های انقلاب و آرمانهای امام خمینی (ره) بوده و به همین دلیل این کتاب را از قفسه فروش برداشته و کلیه پست های شبکه اجتماعی در این خصوص را حذف می کند.

,

شبکه اطلاع رسانی دانا از این اقدام مسئولان تشکر و قدردانی کرده و اعلام می کند انتشار این خبر در راستای حمایت از ارزش های انقلاب اسلامی بوده و همواره سعی کرده است در راستای شفاف سازی اقدام به انتشار اخبار کند.

,

روحیه نقد پذیری مسئولان باغ کتاب تهران باید سرلوحه همه مسئولان قرار گرفته و در قبال اشتباهات سهوی که ممکن است رخ دهد جبهه‌گیری نکنند؛ قطعاً رسانه چشم بیدار جامعه بوده و هدف اصلی آن از انتشار چنین اخباری نه تنها تخریب نبوده بلکه تلاشی در راستای روشنگری است.

,

امیدواریم سایر مسئولان با تأسی به این رفتار سنجیده و به جا از سوی مسئولان باغ کتاب تهران گام بردارند و از طرف دیگر باید از مسئولان وزارت ارشاد پرسید چرا کتاب هایی از این دست مجوز چاپ می گیرند که نهادهای معرف کتاب را اشتباع بیندازند.

,

, ,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه