اخبار داغ

دادستان خلیل آباد تاکید کرد؛

گرانفروشی ممنوع؛ برخورد جدی با متحکران در خلیل آباد

گرانفروشی ممنوع؛ برخورد جدی با متحکران در خلیل آباد
دادستان خلیل آباد ضمن دستور به پلیس اطلاعات شهرستان در جهت برخورد با متحکران و گران فروشان، گفت: پدیده هایی نظیر احتکار و گران فروشی علاوه بر وضعیت مالی افراد، امنیت روانی آنها را به مخاطره می اندازد و دادستانی به جد با متخلفان برخورد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حمید سلطانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: امروزه مردم در وضعیت اقتصادی مناسبی نیستند و فضای فعلی فرصت مناسبی برای سود جویان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه در راستای صیانت از حقوق عامه و ناکام گذاشتن سود جویان در این ایام اقداماتی در دستور کار دادستانی خلیل آباد قرار گرفت، خاطرنشان کرد: به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خلیل آباد دستوری صادر شد تا با ادارات مربوطه نسبت به بازدید روزانه از واحد های صنفی اقدام کنند.

,

دادستان خلیل آباد با تاکید بر اینکه پلیس اطلاعات باید طبق قانون و مقررات با تخلفات احتمالی گران فروشی و احتکار در شهرستان برخورد کند، تصریح کرد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری اداره صنعت و معدن از واحد های صنفی و انبارهای نگهداری کالا در شهرستان خلیل آباد به مدت یکماه بازدید روزانه خواهند داشت.

,

وی ضمن تذکر جدی به آن دسته از متخلفان که اقدام به سودجویی در این اوضاع اقتصادی م کنند، اذعان کرد: در شرایط فعلی جامعه، پدیده هایی نظیر احتکار و گران فروشی علاوه بر وضعیت مالی افراد، امنیت روانی آنها را به مخاطره می اندازد و دادستانی با جدیت با متخلفان برخورد می کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه