اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

حضور دانشجویان برای خدمت و محرومیت‌زدایی در نقاط صفر مرزی ارزشمند است

حضور دانشجویان برای خدمت و محرومیت‌زدایی در نقاط صفر مرزی ارزشمند است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتخاب جوانان دانشگاه آزاد اسلامی برای خدمت و محرومیت زدایی در نقاط صفر مرزی ارزشمند است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد امروز  در راس هیئتی از اردوهای جهادی بسیج سازندگی جوانان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در صفر مرزی صومای ارومیه بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رئیس دانشگاه آزاد در این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه خودش نیز در جوانانی همراه با دوستانش کارهای جهادی برای رفع محرومیت و خدمت به مستضعفین انجام می داد خاطر نشان کرد : حضور امروز خود را در بین جوانانی که در هیاهوی روزانه و هم اکنون جامعه ، خدمت به مستضعفین ، عمران و آبادی ایران عزیز اسلامی را انتخاب کرده اند بسیار محترم می داند و به این جوانان با غیریت برای انتخاب این راه صحیح خودسازی تبریک می گوید .

,

وی با بیان اینکه خدمت در جای جای میهن عزیزمان ایران اسلامی تجربیات ارزشمندی را به دنبال خواهد داشت، تاکید کرد: دانشجویان پزشکی و مهندسی که هم اکنون در این مناطق مرزی فعالیت می کنند حتما در آینده از تجربیات علمی بدست آماده از این مناطق نهایت استفاده را خواهند کرد .

,

رهبر در بازدید از خانه ی یکی از اهالی صومای ارومیه در صفر مرزی ایران با ترکیه که با ۱۲ عائله و معلولیت دانشجویان خانه اش را می ساختند قول های مساعدت توسط خیرین را داد و تاکید کرد: با راه اندازی تولید محصولات صنایع دستی از دار قالی گرفته تا محصولات لبنی دانشگاه آزاد راه کار توسعه و اشتغال را به مردم این منطقه نشان خواهد داد.

,

رئیس دانشگاه آزاد از مسئولین خواست یکی از روستاهای مرکزی را به عنوان مبدا خرید و فروش محصولات ارزشمند صنایع دستی قرار دهند و با ایجاد این پایانه ی خرید و فروش ، اشتغال و پیشرفت را به منطقه هدیه بدهند .

,

وی هدف از حضور در صفر مرزی ایران با ترکیه برای مشاهده خدمت جوان در راه عمران و آبادی را آشنایی با مردم عزیز و هم وطن در همه نقاط ایران اسلامی و مشاهده ی نزدیک از تمام سختی ها و گرفتاری های دست به گریبان دانست که بتوان علم ، صنعت و تکنولوزی بومی سازی شده را برای خدمت به مردم سراسر ایران هماهنگ ساخت .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه