اخبار داغ

استاندار کرمانشاه در سفر به کنگاور:

مسکن مهر «غم‌تسلی» در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

مسکن مهر «غم‌تسلی» در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد
استاندار کرمانشاه در سفر به کنگاور وعده افتتاح مسکن مهر «غم‌تسلی» در هفته دولت را داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد ، شهرستان کنگاور روز شنبه و در اولین روز کاری هفته میزبان مدیر ارشد استان بود؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به همراه هیئتی از معاونین خود و مدیران کل برخی ادارات برای بررسی بیشتر وضعیت کنگاور به این شهرستان سفر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

مدیر ارشد استان ابتدا از پروژه مسکن مهر «غم تسلی» در سفر کاری یک‌روزه‌اش به کنگاور بازدید کرد؛ عملیات اجرایی این پروژه از مرداد ماه سال ۸۷ آغاز شد که به لحاظ پیچیدگی های خاص خود تاکنون به بهره برداری کامل نرسیده است.

,

استاندار کرمانشاه در ادامه سف خود در نشست پیگیری سد مخزنی آناهیتا اظهار داشت: برنامه زمان‌بندی به روز شده پروژه سد مخزنی آناهیتا باید تا پایان مردادماه ارائه شود.

,

وی افزود: نباید فرصتها را در پیشبرد پروژه‌ها از دست بدهیم. پیگیری ویژه‌ای برای جبران کسری اعتبار پروژه سد مخزنی آناهیتا در دستور کار قرار داده‌ایم. 

,

بازوند بیان داشت: با آبگیری این سد، توسعه شبکه آبیاری و واحدهای دامداری و متعاقبا صنایع تبدیلی فرآورده‌های دامی، سیمای منطقه و احداث طرح از نظر اقتصادی و اجتماعی متحول خواهد شد.

,

مدیر ارشد استان همچنین برای پیگیری موضوعات عمرانی بازدیدی از شهر گودین کنگاور داشت.

,

بازوند در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به میزبانی فرمانداری کنگاور نیز حضور یافت و اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته، پروژه مسکن مهر «غم تسلی» کنگاور در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود. 

,

وی تصریح کرد: مسئولین و مدیران در قول دادن به مردم به گونه ای عمل کنند که وعده هایشان قابل تحقق باشد و سر زمان مشخص شده قابل اجرا باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه