اخبار داغ

در بهداشت و درمان چه خبر است؟

سردرگمی رانندگان گچسارانی از پیگیری مطالباتشان از دانشگاه علوم پزشکی استان/ 5 ماه حقوق دریافت نکرده ایم+تصاویر

سردرگمی رانندگان گچسارانی از پیگیری مطالباتشان از دانشگاه علوم پزشکی استان/ 5 ماه حقوق دریافت نکرده ایم+تصاویر
جمعی از رانندگان شبکه بهداشت و درمان گچساران نسبت به پرداخت نشدن حق و حقوق و دیگر مطالباتشان اظهار نارضایتی کرده و خواستار رسیدگی مسئولان امر به این موضوع شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،امروز حدود 20 نفر از رانندگان خودروهای استیجاری (پیمانکاری) شبکه بهداشت و درمان گچساران در محل این شبکه تجمع اعتراض‌آمیزی را برگزار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

 

,

بر اساس گفته رانندگان آنها حدود 5 ماه است که هیچگونه حقوقی را دریافت نکردند وبه همین علت امروز دست از کار کشیدند،این رانندگان از وضعیت بد اقتصادی و مشکلات فراوان خود صحبت کرده و خواستار ورود و توجه جدی مسئولان مربوطه شدند.

,

 

,

, , ,

 

,

یکی از این رانندگان در این خصوص می گوید: حدود 5 ماه است که با این وضعیت گرانی و نابسامانی اقتصادی در بازار هیچگونه حقوقی دریافت نکرده ایم که متاسفانه بعد از گذشت این همه مدت هنوز با بی توجهی از سوی مدیران و پیمانکاران روبرو هستیم.

,

 

,

دیگری می افزاید: باید گفت که مدیریت بهداشت و درمان گچساران در این مدت پیگیر مشکلات رانندگان بوده اند و موارد و مکاتبات لازم دراین خصوص را به مرکز استان ارجاع داده اند که به نظر می رسد دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد باید پاسخگوی مشکلات رانندگان باشد و به مشکلات ما هم با جدیت رسیدگی کند.

, .,

 

,

, ,

 

,

 یکی دیگر از رانندگان ادامه می دهد:مطالبه رانندگان به حق است و از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد تقاضامندیم که قبل از این که تجمعات باعث برهم خوردن نظم و آرامش مردم و نیزشبکه بهداشت و درمان گچساران شود به پیگیری و رفع این مشکل بپردازند.

, .,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه