اخبار داغ

احتکار و فساد شرایط اقتصادی کشور را با خطر مواجه می‌کند/ خوشحالی مردم از اقدامات بسیج در مبارزه با فساد

احتکار و فساد شرایط اقتصادی کشور را با خطر مواجه می‌کند/ خوشحالی مردم از اقدامات بسیج در مبارزه با فساد
نماینده مجلس شورای اسلامی از امضای یک طرح در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این طرح در بحث تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی است که یک سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی و ارزیابی اموال مسئولان تشکیل شود و به زودی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: احتکار و فساد اقتصادی در واقع یکی از مواردی است که می‌تواند در این شرایط به جامعه آسیب بزند و شرایط اقتصادی کشور را با خطر مواجه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی با بیان این‌که اقدامات بسیج در مبارزه با فساد جای تقدیر و تشکر دارد و مردم نیز از این‌گونه اقدامات خوشحال می‌شوند، افزود: بسیج از بدنه مردم و یکی از دستگاه‌هایی است که موانعی که در مقابل انقلاب اسلامی بوده را برداشته است.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بسیج از مردم و برای مردم است، گفت: همان‌طور که از اسم بسیج پیدا است، در واقع بسیج مردم است و مردم برای اقدام یک کار بسیج می‌شوند و کار، جنبه مردمی پیدا می‌کند.

,

 

,

عبادی با بیان این‌که بسیج یک اتفاق زیبایی بود که در انقلاب افتاد، تصریح کرد: عراق و سوریه از کشور ایران الگوبرداری کردند و بسیاری از مؤفقیت‌هایی که در عرصه نظامی داشتند به واسطه بسیج مردمی این کشورها بوده است.

,

 

,

وی افزود: بسیج در عراق و سوریه برای مبارزه با داعش شکل گرفت، از شیعه و سنی شرکت کردند و امنیت را به کشورهای خودشان بازگرداندند و الگوبرداری از جمهوری اسلامی و فرمایشات امام راحل(ره) بوده است.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از دستگاه قضا این درخواست را دارند که با مفسدان اقتصادی برخورد کنند و رودربایستی را کنار بگذارند.

,

 

,

عبادی با بیان این‌که دستگاه قضا با قاچاقچیان مواد مخدر بدون رودربایستی و به شدت برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: از دستگاه قضا این انتظار است که در مبارزه با مفسدان اقتصادی نیز به همین شکل عمل شود و مطمئن باشید که این تأثیرگذار خواهد بود، جواب خواهد داد و مردم خوشحال می‌شوند.

,

 

,

وی افزود: مردم به دستگاه قضا خورده می‌گیرند و آن به این سبب است آن‌طور که با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد و مبارزه می‌شود، با مفاسد اقتصادی برخورد نمی‌شود.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: آسیبی که مفسد اقتصادی به ایران، مردم و به وجهه نظام جمهوری اسلامی که امانت شهدا و امام راحل در دست ما است، می‌زند بیشتر از آسیبی است که قاچاقچیان مواد مخدر به جامعه می‌زنند لذا اولویت دارد که مفسدان اقتصادی معرفی و مجازات شدیدی شوند.

,

 

,

عبادی از امضای یک طرح در مجلس شورای اسلامی خبر داد و در مورد آن گفت: این طرح در بحث تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی است که یک سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی و ارزیابی اموال مسئولان تشکیل شود و به زودی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.

,

 

,

وی با اشاره به این‌که ایجاد سازمانی که در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی متمرکز باشد بسیار خوب است، افزود: قوه قضائیه یک دستگاه کلی است که با مفاسد اقتصادی مبارزه می‌کند و اگر یک دستگاهی که تمرکز آن بر مسئله مفاسد اقتصادی و بخشی از دستگاه قضا باشد، تشکیل شود تحولی ایجاد خواهد کرد.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج سازندگی در مناطق محروم حضور پیدا کرده و در عمرانی و آبادانی این مناطق شرکت کرده و به داد محرومان رسیده است.

,

 

,

عبادی با بیان این‌که در بحث اقتصاد کلان بهتر است عرصه اقتصادی را به مردم واگذار کنیم، خاطرنشان کرد: مردم باید در عرصه اقتصادی حضور پیدا کنند و اقتصادی که سبقه حکومتی نداشته باشد به چرخش درآید و مواردی که به نوعی مربوط به حاکمیت است برحسب ضرورت به مردم واگذار شود.

,

 

,

وی با بیان این‌که از ظرفیت بزرگ مردم در بحث اقتصاد باید استفاده کرد، افزود: بسیج در مناطق محروم در زمینه محرومیت‌زدایی اقدامات خوبی انجام داده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه