اخبار داغ

دبیر هیأت رئیسه مجلس:

نقش‌آفرینی بسیج در مبارزه با احتکار مثال‌زدنی است/فرصت‌طلبان تنها با نقش‌آفرینی بسیج زمین‌گیر می‌شوند

نقش‌آفرینی بسیج در مبارزه با احتکار مثال‌زدنی است/فرصت‌طلبان تنها با نقش‌آفرینی بسیج زمین‌گیر می‌شوند
نماینده مردم اسدآباد و دبیر هیأت رئیسه مجلس گفت:این اقدام بسیج باوجود شرایط بد اقتصادی و دل نگرانی‌های مردم آرامش و امنیتی را به جامعه می‌دهد و امیدواریم با این اقدامات مشکلات مردم مرتفع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ در خصوص اقدام سردار غیب پرور محتکران گفت: نقش بسیج در همه عرصه‌های نظام جمهوری اسلامی بسیار روشن، شفاف و برجسته است و برای مردم و نظام  ثابت شده در مواقع حساس که عوامل داخلی و خلال گران برای تضعیف نظام خیز برمی‌دارند، این نهاد مردمی در خط مقدم مبارزه  و انسجام بخشیدن به داخل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع؛ ,

 

,

وی گفت: درشریط امروز کشور و در موضوع اختلال در امور اقتصادی کشور توسط اخلال گران داخلی و هدایت‌های خارج  از کشور در دستور قرارگرفته، یک عده فرصت‌طلب برای منافع خود حاضرند که ارتزاق مردم را محدود کند، غافل از آنکه به صوت جدی نان را در سفره‌های مردم محدود می‌کنند و مغایر با دستورات جمهوری اسلامی و ایستادگی در مقابل قانون است.

,

 

,

دبیر هیأت رئیسه مجلس ادامه داد: برای اینکه افراد و اشخاص اخلالگر در امور اقتصادی در تنگنا و تحت‌فشار قرار بگیرند، باید همه‌جا برای آنان ناامن شود و در این زمینه دستگاه‌های اداری دیگر هم می‌توانند ناظر و بازرسی‌های داشته و در ایجاد این ناامنی همکاری داشته باشند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: اما آنچه گسترده کشوری دارد، سلامت و صلابت برخوردار است، بسیج بوده که این موفقیت را در کارنامه‌های گذشته خود داشته و امروز هم در شناسایی محتکران موفق بوده است.

,

 

,

رنجبرزاده با قدردانی از فرماندهی بسیج در انجام این اقدام مهم گفت: بنده به‌عنوان خادم ملت در مجلس از سردار غیب پرور فرماندهی بسیج و عوامل هماهنگ‌کننده مبارزه با احتکار و بسیجیان سراسر کشور در جبهه مبارزاتی باانگیزه و مصمم حضور دارند و این عوامل اخلالگر را شناسایی و به مسیرهای قانونی معرفی کنند.

,

 

,

وی گفت: این اقدام بسیج باوجود شرایط بد اقتصادی و دل نگرانی‌های مردم آرامش و امنیتی را به جامعه می‌دهد و امیدواریم با این اقدامات مشکلات مردم مرتفع شود.

,

 

,

دبیر هیأت رئیسه مجلس گفت: واقعیت این است که ما مشکلات ارز و مسائل در این زمینه در این حد نداریم که این‌همه گرفتاری متوجه مردم شود بلکه عده‌ای دست‌به‌دست هم می‌دهند و از این فرصت استفاده می‌کنند و ضربه اقتصادی به جامعه می‌زنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه