اخبار داغ

فرمانده سپاه الغدیر یزد:

رسانه‌ها باید روحیه مطالبه گری را در مردم تقویت کنند

رسانه‌ها باید روحیه مطالبه گری را در مردم تقویت کنند
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تأکید بر اینکه نباید مطالبه گری در راستای اهداف سازمانی، گروهی و جناحی باشد، گفت: رسانه‌ها باید روحیه مطالبه گری را در مردم تقویت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ سردار فتح‌الله جمیری شب گذشته در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز خبرنگار و تسلیت شهادت امام جواد علیه‌السلام گفت: باید از خداوند متعال بخواهیم و تلاش کنیم که رهرو خوبی برای امام جواد (ع) و ائمه اطهار باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
وی با بیان اینکه هدف همه ما این است که با توسل به ائمه اطهار (ع) در هر زمینه‌ای، در هر مجموعه‌ای و با هر وظیفه‌ای که فعال هستیم، مقصد اصلی رسیدن به خدا باشد، گفت: با استناد به زیارت جامعه کبیره تنها صراط مستقیم برای رسیدن به خدای متعال، توسل به ائمه اطهار (ع) است؛ درواقع صراط‌های مستقیم وجود ندارد، بلکه تنها یک‌راه مستقیم وجود دارد و آن توسل به ائمه اطهار (ع) است.
,
جمیری ادامه داد: در خاطرات حضرت امام خمینی (ره) آمده است که وقتی همه خبرنگاران در نوفل‌لوشاتو برای مصاحبه و جویا شدن دیدگاه ایشان در مورد انقلاب اسلامی جمع می‌شوند، هم‌زمان با اولین سؤال خبرنگار زمان نماز می‌رسد، ایشان مصاحبه را قطع می‌کنند که با واکنش اطرافیان مواجه می‌شوند؛ اما امام (ره) می‌گویند موقع نماز است و من برای ادامه مصاحبه برمی‌گردم؛ این حرکت خدایی امام (ره) نشان‌دهنده استوار بودن ایشان درراه‌شان بود و همه حاضران با این اقدام ایشان به این نتیجه رسیدند که انقلاب به پیروزی می‌رسد.
,
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: همه می‌دانیم که امروز میدان جنگ میدان قلم و رسانه است و دشمن برای رسیدن به اهداف خود در این عرصه متمرکز شده است؛ پس نباید به دنبال این باشیم که در کار خود به گروه یا جناحمان خدمت کنیم؛ بلکه باید در این جنگ نرم در مسیری حرکت کنیم که رسیدن به اهداف عالیه امام (ره) و اسلام از آن حاصل شود.
,
این مقام مسئول با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید روحیه مطالبه گری را در مردم تقویت کنند، گفت: موضوع مطالبه گری جای کار بسیاری دارد؛ نباید مطالبه گری در راستای اهداف سازمانی، گروهی و جناحی باشد؛ باید در مقوله مطالبه گری با بصیرت کافی عمل کنیم؛ مطبوعات و رسانه‌ها باید مطالبه گری به‌حق و در راستای اهداف اسلام و انقلاب را در جامعه رواج دهند.
,
فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به اینکه همه مدیون شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان هستیم، اذعان کرد: باید با توجه به مسیر نورانی که شهدا پیموده‌اند، ما نیز سعی کنیم مسیر آن‌ها را ادامه دهیم؛ امروز در برابر خون شهدا مسئول هستیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه