اخبار داغ

استاندار چهارمحال و بختیاری:

وجود ۱۷۰۰ طرح نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری / ۱۰ سال برای اتمام پروژه های نیمه تمام زمان نیاز است

وجود ۱۷۰۰ طرح نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری / ۱۰ سال برای اتمام پروژه های نیمه تمام زمان نیاز است
عباسی گفت: یکهزار و ۷۰۰ طرح نیمه تمام در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که ۵ تا ۱۰ سال زمان نیاز است تا این پروژه ها به بهره برداری برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری روز گذشته در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نیاز استان به سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: این استان یکهزار و ۷۰۰ طرح نیمه تمام دارد که نیازمند سرمایه گذاری است.

وی تاکید کرد: برای تکمیل و بهره برداری از این تعداد طرح نیمه تمام با قیمت امسال ۱۰ هزار میلیارد ریال و برای بهره برداری از آنها نیازمند ۵ تا ۱۰ سال زمان است.

وی افزود: برای تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری باید بخش خصوصی به مشارکت گرفته شود.

عباسی تصریح کرد: بررسی دلایل پرداخت نشدن تسهیلات اشغالزایی در سال جاری باید به طور دقیق و کارشناسی بررسی شود.

وی با اشاره به ضرورت واگذاری طرح های دولتی به بخش خصوصی یادآور شد: از این پس مدیران کل دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در این خصوص ارزیابی خواهند شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: نشستی با فعالان رسانه های گروهی استان برگزار و نسبت به اطلاع رسانی در خصوص بهره مندی از تسهیلات بانکی اقدام شود.

وی گفت: برای تبیین سیاست های جدید، تقویت نشاط و امید در جامعه، حفظ فاصله با رسانه ها، پیشگیری از نقدهای منصفانه و اطلاع رسانی سریع، شفاف و به موقع نشست های خبری با خبرنگاران برگزار شود.

عباسی تاکید کرد: مدیران کل و مسئولان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری باید ضمن برگزاری نشست خبری با فعالان رسانه ای نسبت به پرداخت معوقات و بدهی های خود به مطبوعات اقدام کنند.

وی افزود: نرخ بیکاری و نرخ مشارکت چهارمحال و بختیاری تبیین و با سایر استان ها مقایسه شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تسهیلات روستایی وعشایری این استان هنوز به طور جدی پیگیری و جذب نشده است.

وی افزود: مدیران کل و مسئولان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری هر چه سریع تر نسبت به واگذاری طرح های قابل سپردن به بخش خصوصی اقدام کنند.

عباسی تاکید کرد: توجه به ظرفیت های مختلف چهارمحال و بختیاری مانند وجود معادن فراوان در شهرستان فارسان ضروری و تأمین زیرساخت های آب، برق و گاز این شهرستان ضرورت دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه