اخبار داغ

شهردار باقرشهر:

کتابخانه باقرالعلوم (ع) به‌زودی احداث می‌شود

کتابخانه باقرالعلوم (ع) به‌زودی احداث می‌شود
بلاخره بعد از چند سال وقفه، کتابخانه ی باقرالعلوم (ع) باقرشهر توسط دوره پنجم مدیریت شهری ساخته می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز جلسه ساخت کتابخانه ی باقرالعلوم (ع) باقرشهر با حضور شهردار ، رئیس شورای شهر ، رئیس کمیسیون فرهنگی مذهبی و آموزش شورای شهر و مسئولین نهاد کتابخانه ها برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این جلسه در مورد مشکلات و وقفه به وجود آمده در ساخت کتابخانه ی باقرالعلوم (ع) بحث و تبادل نظر شد و راهکارهای موجود و نحوه ی ساخت این کتابخانه مورد بررسی قرار گرفت .

,

شهردار باقرشهر در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: با پیگیری اعضای شورای شهر خوشبختانه کار ساخت این کتابخانه که چندین سال رها شده بود آغاز می شود .

, شبکه خبری تهران نیوز,

ناصری پور گفت :طی جلسه ای که برگزار شد مقرر شد ساخت این بنا از محل عوارضی که شهرداری بابت توسعه ی فرهنگ و زیرساخت های کتاب و کتابخوانی پرداخت می کند ساخته شود .

,

شهردار باقرشهر گفت : این کتابخانه در زمینی به مساحت ۷۷۲ متر مربع و در سه طبقه با زیربنایی در حدود ۴۲۰ متر مربع ساخته می شود که مقدمات ساخت آن به زودی آغاز می شود و در حال برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار برای ساخت این کتابخانه هستیم تا در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه باشیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه