اخبار داغ

یادداشت؛

دنیا بدون لبخند کودکان زیبا نیست

دنیا بدون لبخند کودکان زیبا نیست
جنگنده های سعودی – آمریکایی اتوبوس دانش آموزان یمنی را که برای اردوی تابستانی عازم بودند به خاک و خون کشیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز،  جنگنده های سعودی – آمریکایی اتوبوس دانش آموزان یمنی را که برای اردوی تابستانی عازم بودند به خاک و خون کشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دیمه نیوز, ،,

پرده اول: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران از محکوم کردن حمله ائتلاف سعودی به اتوبوس حامل کودکان یمنی خودداری کرد و حتی از آن دفاع کرد (بخوانید حقوق بشر آمریکایی)

,

پرده دوم: سلام بر سلبریتی های مملکت مان! که برای آزار و اذیت حیوانات کمپین می زنند، در هیچ عرصه ای از سیاست عقب نمی مانند و اظهار نظر می کنند! شما هم خبر جنایت هولناک آل سعود در بمباران اتوبوس حامل دانش آموزان یمن را نشنیده اید؟ شنیدید و صدایتان در نیامد؟ دم از انسانیت می زنید ولی به کودکان یمن که می رسید لال می شوید؟ یک نفر در اروپا کشته می شد دنیا را عزادار می کردند و در ایران شمع روشن می کردند و اشک می ریختند.

,

پرده سوم: نه فرانسوی هستند و نه ساکن لندن و لس آنجلس، شاید برای همین است که دنیا شمع که هیچ!!!! حتی یک دقیقه سکوت هم برایشان نکرد، نه دیروز، نه امروز و نه شاید فردا، حقوق بشر هم سلیقه ای شده!!!!

,

یمن ایفل ندارد. اگر چشم هایشان آبی بود و اسمشان آلیس، آن وقت همه دنیا تیتر می زدنند:”من آلیس هستم”

,

شاید این صحنه ها برای دنیا عادی شده باشد، چون برای مردمان جهان گل خوردن در جام جهانی مهم تر از گلوله خوردن یک مظلوم باشد ولی واقعیت این هست که یمنی ها هر روز با این صحنه ها زندگی می کنند و هیچ وقت داغ عزیزان و فرزندان دلبندشان، برایشان عادی نمی شود، ای کاش ما صدای مظلومان باشیم.

,

سید ابوالقاسم هاشمی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه