اخبار داغ

رئیس هیات کونگ فو و‌هنرهای رزمی چهارمحال و بختیاری :

بیش از۷۵۰ ورزشکار کونگ‌فوکار در استان بیمه هستند

بیش از۷۵۰ ورزشکار کونگ‌فوکار در استان بیمه هستند
رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان چهارمحال و بختیاری ز گفت: بیش از۷۵۰ ورزشکار کونگ‌فوکار در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه ورزشی کونگ فو و‌هنر های رزمی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا شهرانی رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار داشت: ۸۰۰ نفر ورزشکار در سطح استان تحت پوشش بیمه ورزشی هستند که از این تعداد ۲۰۰ نفرخانم و۶۰۰ نفر آقا هستند.

وی  افزود: پیش بینی می شود تعداد بیمه شده های ورزشی تا پایان سال جاری به یک هزار نفر افزایش یابد.

شهرانی  با اشاره به شرایط رو به رشد علاقمندان به این رشته در استان گفت: این هیأت در سال جاری حداقل یک دوره میزبان مسابقات کشوری خواهد بود و نسبت به برگزاری دوره های اموزشی داوری و مربیگری نیز اقدام خواهد کرد.

رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان در ادامه افزود: تا کنون ٩مربی آقا و ٧مربی خانم و ١٥داور آقا و ١٠داور خانم در استان در این رشته ورزشی در حال فعالیت هستند.

وی یادآور شد: این هیأت تا کنون نیز توانسته ۶ مسابقه قهرمانی استان برگزار کند که مطابق تقویم پیشنهادی بوده است.

رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان افزود : اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی کشور و جهانی کاملا رایگان و با هزینه هیات انجام می شود.

وی برنامه محوری و حمایت مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان را مزید بر این عملکرد این هیأت عنوان کرد و گفت: برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان در این شرایط اقتصادی نقطه عطف عملکرد اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

شهرانی از کلنگ زنی سه خانه کونگ فو و هنرهای رزمی طی سال جاری در روستا ها استان خبر داد و گفت: از این تعداد یک خانه کونگ فو به بهره برداری کامل رسیده و مهرماه سال جاری دو خانه دیگر نیز تکمیل خواهند شد.

گفتنی است ورزش کونگ فو و هنرهای رزمی شامل دو بخش یعنی کونگ فو که در برگیرنده ورزش کونگ فو ایرانی و هنرهای رزمی که مجموعه ورزش های رزمی ایران باستان مانند چوب بازی بختیاری، دوچوب سیستان، گشتی گیلکی و ... است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه